منسووبین-پولیس-از-هفت-رویداد-خونین-جلوگیری-نمودند

منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت‌های غزنی، زابل، پکتیا و فراه در پی راه اندازی چندین عملیات، از انفجار هفت حلقه ماین گروه طالبان جلوگیری کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک‌شنبه(1، سرطان) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت‌های غزنی، زابل، پکتیا و فراه در پی راه اندازی چندین عملیاتی، از انفجار پنج حلقه ماین که از سوی تروریستان طالب جهت هدف قرار دادن افراد ملکی در نقاط مختلف ولایات متذکره جاسازی گردیده بود، جلوگیری نمودند.

همچنان اعلامیه افزوده است که از این میان، دو حلقه ماین در ولسوالی مقر ولایت غزنی و مسیر شاهراه نمبریک، یک ماین در یک عراده موتر افراد ملکی در مربوطات مرکز ولایت زابل، یک ماین در مربوطات حوزه اول ولایت پکتیا و یک ماین از مربوطات ناحیه چهارم ولایت فراه کشف و از انفجار آن توسط پولیس جلوگیری شده است.

از سوی هم، دو بسته مواد انفجاری که توسط تروریستان طالب جهت هدف قرار دادن افراد ملکی در مربوطات ولسوالی شهرصفا ولایت زابل جاسازی گردیده بود، از سوی پولیس کشف و از انفجار آن جلوگیری شده است.

این درحالی است که روز گذشته نیز منسوبین قوماندانی پولیس ولایت‌های لوگر، پکتیا، لغمان، پکتیکا و هلمند طی چندین عملیات جداگانه، از انفجار ۹ حلقه ماین جلوگیری کردند.

منسووبین پولیس از هفت رویداد خونین جلوگیری نمودند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد