ناتو-بر-تداوم-کمک-هایش-به-افغانستان-تاکید-ورزید

نماینده ملکی سازمان ناتو ضمن اظهار خرسندی از روند سیاسی موجود بر تداوم حمایت اش از نیروهای امنیتی و مردم افغانستان تاکید ورزید.

به گزارش افغان نیوز: حکمت خلیل کرزی، معین سیاسی وزارت امور خارجه کشور با داکتر کرنلیوس زمرمن، نماینده ملکی سازمان ناتو برای افغانستان در مقر وزارت امور خارجه ملاقات نمود.

 معین سیاسی وزارت امور خارجه در این نشست ضمن اظهار قدردانی از حمایت کشورهای عضو ناتو در سال های گذشته از افغانستان در رابطه با گفتگو های صلح با طالبان، انتخابات و ثبات سیاسی در کشور صحبت نموده و تداوم حمایت کشورهای عضو ناتو را در این راستا ضروری دانست.

در این دیدار نماینده ملکی سازمان ناتو نیز ضمن اظهار خرسندی از روند سیاسی موجود بر تداوم حمایت قاطع سازمان ناتو از دولت جمهوری اسلامی افغانستان تأکید نموده ابراز داشت که سازمان ناتو هیچگاه نیرو های غیور امنیتی و دفاعی و همچنان مردم افغانستان را تنها نخواهد گذاشت.

اعلام حمایت از نیروهای امنیتی افغان در حالی صورت می گیرد که شماری از مسوولات ولایات از کمبود نیروهای جنگی و تجهیزات شاکی بوده و هرازگاهی پوسته های امنیتی از سوی گروه های مختلف تروریستی مورد حمله قرار می گیرد.

ناتو بر تداوم کمک هایش به افغانستان تاکید ورزید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد