ناتو-به-پشتیبانی-خود-از-قوای-مسلح-افغانستان-ادامه-می‌دهد

سفیر ملکی ناتو در دیدار با رییس اجراییه حکومت وحدت ملی تاکید کرد که ناتو به حمایت و پشتیبانی خود از قوای مسلح افغانستان ادامه می‌دهد.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان بعد از ظهر دیروز (دوشنبه ۲۸ دلو) در قصر سپیدار با آقای نیکولاس کی سفیر ملکی ناتو در افغانستان ملاقات کرد.

در این دیدار، سفیر ملکی ناتو در باره سفر اخیرش به بروکسل و اشتراک در نشست وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان و بحث‌ها در باره افغانستان به رییس اجراییه معلومات داد. سفیر ملکی ناتو در صحبت‌های خود تاکید کرد که ناتو به حمایت و پشتیبانی خود از قوای مسلح افغانستان ادامه می‌دهد.

دو طرف در این دیدار همچنان در باره‌ی مذاکرات صلح، پیش‌رفت‌هایی که در این عرصه صورت گرفته و انتخابات رياست جمهوري بحث و تبادل نظر کردند.

این درحالی است که محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور شام دیروز در دومین جلسۀ مشورتی در خصوص صلح، با قوماندانان قول اردوهای کشور، گفت که ما از فرصت پیش آمده برای پایان دادن به جنگ استفاده می‌کنم، اما این بر می‌گردد به طالبان که آیا آماده هستند از این فرصت برای ختم جنگ در کشور استفاده کنند و یا خیر؟

محمد اشرف غنی خطاب به قوماندانان قول اردوها تاکید کرد که تعهد سازمان ناتو و جامعه جهانی برای تمویل و حمایت از شما همچنان پا برجاست، چون شما شریک اصلی آنان هستید.

ناتو به پشتیبانی خود از قوای مسلح افغانستان ادامه می‌دهد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد