ناتو-شرایط-را-برای-رسیدن-به-صلح-فراهم-می-کنیم

نماینده ملکی ناتو گفته است که این سازمان و دیگر متحدان افغانستان از نزدیک با هم کار می‌کنند تا شرایط را برای رسیدن به صلح فراهم کنند.

به گزارش افغان نیوز: نیکولاس کی نماینده ملکی ناتو در افغانستان طی یک پیام ویدئویی که روز جمعه نشر شد، گفته است که صلح به «خیر» مردم افغانستان است و این مردم از طالبان انتظار دارند که به درخواست آن‌ها احترام بگذارند.

نماینده ملکی ناتو هم‌چنان از گروه طالبان خواسته است که در نشست بین‌الافغانی صلح با حکومت و دیگر گروه‌های افغانی شرکت کند تا به این ترتیب همه طرف‌ها به تفاهمی برسند که منجر به برقراری فوری صلح شود.

نیکولاس کی تاکید کرده است که ناتو و دیگر متحدان افغانستان از نزدیک با هم کار می‌کنند تا شرایط را برای رسیدن به صلح فراهم کنند. او افزوده است: "همکاران و متحدان ناتو در تعهدات‌شان یک‌پارچه، قوی و استوارند تا به حمایت شان از مردم افغانستان در لحظات تاریخی که منجر به پایان جنگ و تأمین صلح می‌شود، ادامه دهند".

نماینده ملکی ناتو هم‌چنان گفته است که نیروهای این سازمان به نیروهای امنیتی افغان آموزش و مشوره می‌دهند تا آن‌ها در میدان‌های نبرد، صلح را که خواست مردم افغانستان است، به دست آورند.

نماینده ملکی ناتو در حالی بر ادامه حمایت ناتو از افغانستان برای برقراری صلح و هم‌چنان آغاز گفت‌وگوهای بین‌الافغانی تأکید می‌کند که گروه طالبان تاکنون حاضر به گفت‌وگو با دولت نشده است.

ناتو: شرایط را برای رسیدن به صلح فراهم می کنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد