نبرد-میان-نیروهای-امنیتی-و-طالبان-در-شش-ولایت-کشور

وزارت دفاع ملی اعلام نموده که درگیری شدیدی میان نیروهای امنیتی و طالبان تروریست در ولایت های زابل، غزنی، ننگرهار، بدخشان، میدان وردک و کندز آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک شنبه(25، حمل) منتشر شده، آمده است که نیمه‌های شب گذشته در ولسوالی دایچوپان، درگیری شدیدی میان نیروهای امنیتی و دفاعی کشور و طالبان تروریست آغاز شد و تاکنون ادامه دارد. نیروهای کمکی به ساحه اعزام شده اند اما جزیات این خبر بعدآً تکمیل می‌گردد.

در همین حال، وزارت دفاع اعلام نموده که شب گذشته در ولسوالی گیرو ولایت غزنی نیز نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در جریان گزمه، با تعدادی از تروریستان طالب درگیری شدند و اکنون درگیری ادامه دارد.

در اعلامیه وزارت همچنان آمده است که ساعت 04:00  صبح در ولسوالی چک ولایت میدان وردک، طالبان تروریست بالای دو پوسته امنیتی اردوی ملی حمله کردند‌ که با مقاومت شدید نیروهای امنیتی و دفاعی مواجه شده‌اند. اکنون نیروهای کمکی به ساحه اعزام شده اند و جزیات بعداً ارایه می‌گردد.

در همین حال، در ولسوالی جرم قریه علی خیل ولایت بدخشان، نیروهای امنیتی و دفاعی کشور با تعدادی از افراد پراکندهء طالبان تروریست درگیر شده‌ و تاکنون درگیری ادامه دارد.

وزارت دفاع افزوده است که طالبان تروریست در ولسوالی ده بالا ولایت ننگرهار نیز بالای پرسونل پولیس محلی حمله کرده‌اند که با مقاومت آنها روبرو شده و اکنون نیروهای کمکی به ساحه اعزام شده‌اند.

در اعلامیه آمده است که صبح زود ساعت 04:00 در ولسوالی خان آباد، طالبان تروریست مسیر کندز-خان آباد را مسدود کرده بودند و پرسونل حمایوی به ساحه اعزام شده، مانور دشمن را خنثی کرده و شاهراه دوباره به روی ترافیک باز شده است.

نبرد میان نیروهای امنیتی و طالبان در شش ولایت کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد