نشست-نمایندگان-ویژه-کشورها-در-باره-افغانستان-دایر-می‌شود

نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان گفته که قرار است سازمان ملل نشستی را با حضور نمایندگان ویژه کشورها در امور افغانستان برگزار کند.

به گزارش افغان نیوز؛ ضمیر کابلوف، نماینده ویژه روسیه برای افغانستان روز گذشته (دوشنبه، ۲۳ عقرب) به خبرگزاری تاس این کشور گفته که نشست نمایند‌گان ویژه کشورها در امور افغانستان، در هماهنگی با سازمان ملل برگزار خواهد شد.

او افزوده است: «ما و شرکای منطقه‌ای‌مان به خاطر داریم که آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، قصد داشت نمایندگان ویژه‌ای کشورها را گردهم آورد، همانطور که او در بهار در دوحه انجام داد».

کابلوف گفته است که فریدون سینیرلی اوغلو، هماهنگ‌کننده‌ ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان، گزارش خود در مورد افغانستان را در اختیار نمایندگان ویژه  کشورها قرار داده است.

آقای کابلوف در مورد زمان و مکان برگزاری این نشست چیزی نگفته است.

این در حالی است که نشست نمایندگان ویژه کشورها در امور افغانستان، در ماه می‌ سال روان میلادی به ابتکار آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل در دوحه، پایتخت قطر برگزار شده بود.

در این نشست نمایندگان روسیه، بریتانیا، آلمان، هند، اندونیزیا، ایران، قزاقستان، قطر، قرقیزستان، چین، ناروی، امارات متحده عربی، پاکستان، عربستان سعودی، امریکا، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، اوزبیکستان، فرانسه، جاپان و نمایند‌گانی از اتحادیه اروپا و سازمان همکاری اسلامی حضور داشتند.

نشست نمایندگان ویژه کشورها در باره افغانستان دایر می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد