نشست-ویژه-شورای-امنیت-ملی-پاکستان-برگزار-شد

شهباز شریف در نشست شورای امنيت ملی پاکستان تاکید کرده که جنگ علیه تروریسم توسط دولت های فدرال و ایالتی بر اساس برنامه اقدام ملی مطابق با سیاست امنیت داخلی ملی رهبری خواهد شد.

به گزارش افغان نیوز؛ براساس گزارش رسانه‌های پاکستانی، در دستور کار نشستی که روز گذشته دوشنبه( ۱۲ جدی) زیر عنوان «مجمع اصلی تصمیم‌گیری در مورد سیاست خارجی و امینت ملی» در اسلام‌آباد دایر شده، رهبران ارشد غیرنظامی و نظامی پاکستان در مورد موضوعات کلیدی امنیت و اقتصاد گفتگو کرده‌اند.

در بیانیه مطبوعاتی که توسط دفتر نخست‌وزیر پاکستان پس از پایان جلسه منتشر شده، آمده است که «کمیته امنیت ملی» بر عزم خود برای مقابله با «همه نهادهایی که پناهگاه خشونت می‌شوند» تاکید کرده است.

در بیانیه دفتر شهباز شریف آمده که این نشست به این نتیجه رسیده است: «هیچ کشوری اجازه نخواهد داشت پناهگاه و تسهیلاتی برای تروریست‌ها فراهم کند و پاکستان تمامی حقوق خود را در این زمینه برای حفاظت از مردمش محفوظ می‌دارد».

در بیانیه آمده است: در دور دوم نشست «کمیته امنیت ملی» این کشور بر «عدم تحمل» فعالیت‌های تروریستی در پاکستان تاکید شده است.

طبق بیانیه دولت پاکستان به هر گونه خشونت با «نیروی کامل» پاسخ خواهد داد.

در بیانیه دفتر نخست‌وزیر همچنان آمده است: «امنیت پاکستان سازش‌ناپذیر است و حاکمیت کامل دولت در هر وجب از خاک این کشور حفظ خواهد شد».

شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان تاکید کرده است که جنگ در برابر تروریسم توسط دولت‌های فدرال و ایالتی پاکستان و براساس برنامه ملی رهبری خواهد شد.

این در حالی است که تحریک طالبان پاکستان حملات خود بر نیروهای امنیتی این کشور را افزایش داده است. این گروه به تازگی دولت سایه نیز تشکیل داده است.

 

 

نشست ویژه شورای امنیت ملی پاکستان برگزار شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد