نگرانی-از-افزایش-افراد-مسلح-غیرمسوول-در-تخار

باشندگان تخار از افزایش افراد مسلح غیرمسوول در این ولایت و بی‌توجهی مسوولان محلی در جلوگیری از فعالیت این افراد به شدت انتقاد کردند.

به گزارش افغان نیوز: شماری از این باشندگان که به کابل آمده اند، روز دوشنبه (20 قوس) با داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی و حاجی محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی دیدارد کردند.

آنان در این دیدار ناامنی و حضور افراد مسلح غیرمسوول و ملیشه را در شماری از ولسوالی‌های ولایت تخار به عنوان بزرگترین مشکل‌شان مطرح کردند.

باشندگان ولایت تخار گفتند که زورمندان محلی و افراد مسلح غیرمسوول در شماری از ولسوالی‌های ولایت تخار مانع تطبیق پروژه‌های عام‌المنفعه می‌گردند.

براساس گفته‌های آن‌ها، در این زمینه بارها به نهادهای محلی ولایت تخار مراجعه نموده‌اند؛ اما به مطالبات‌شان توجه صورت نگرفته است.

بزرگان و جوانان ولایت تخار از ریییس اجرایی کشور خواستند که برای استقرار نظم، تطبیق قانون، تأمین عدالت و رسیدگی به مطالبات‌شان توجه نمایند.

داکتر عبدالله نیز تامین امنیت و نظم عامه را از عمده‌ترین مسوولیت حکومت عنوان نموده افزود که به مشکلات امنیتی‌ باشندگان تخار رسیده‌گی صورت می‌گیرد.

ریییس اجرایی کشوردر ادامه صحبت‌های خویش علاوه کرد که در برابر قانون همه یکسان‌اند؛ هرکسی که فراتر از قانون عمل کند و بر مردم ظلم روا دارد، حکومت مسوولیت دارد تا جلو چنین افراد را بگیرد.

داکتر عبدالله عبدالله خطاب به اشتراک کنندگان تأکید ورزید که به نهادهای مربوط هدایت می‌دهد که به چالش‌ها و مطالبات‌ شما رسیدگی نمایند.

نگرانی از افزایش افراد مسلح غیرمسوول در تخار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد