همکاری-مردم-عامل-موفقیت-پروسه-انتخابات-در-نورستان

مسوولان ولایت نورستان می گویند: پروسه ثبت نام رای دهندگان در این ولایت به دلیل همکاری مردم با کمیسیون مستقل انتخابات، موفقانه و بدون هیچ گونه مشکل پیش می رود.

به گزارش افغان نیوز: محمد سعید مومند، سخنگوی ولایت نورستان، روز یکشنبه( ۱۰، سرطان) به خبرنگار افغان نیوز گفت که مردم همواره در تلاش اند تا در زمینه بهبود پروسه انتخابات با مسوولان کمیسیون همکاری صادقانه داشته باشند.

وی تصریح می کند که هدف مردم ولایت نورستان از همکاری گروهی و آگاهانه با کمیسیون مستقل انتخابات این است تا نقشۀ مخالفان مسلح را در سراسر افغانستان برهم بزنند.

آقای مومند همچنان افزود، علما و بزرگان قوم نیز مردم را تشویق به تعیین سرنوشت شان کرده آگاهی می دهند تا در روند ثبت نام رای دهندگان و نیز اخذ شناسنامه  شرکت نمایند.

سخنگوی این ولایت تاکید کرد که سهم گیری و اشتراک زنان در روند ثبت نام راهی دهندگان و کاندیدا فعالانه جریان دارد.

محمد سعید مومند اظهار داشت که از ولایت نورستان به تعداد سه بانو کاندیدای مجلس نمایندگان می باشند که این جریان امید تازه برای تغییرات خوب در این ولایت محسوب می شود.

وی همچنان اضافه کرد که ولایت نورستان از جمله ولایاتی محروم افغانستان است که در عرصه های انکشافی بسیار عقب مانده است.

مومند علاوه کرد؛ مردم از نامزدان احتمالی مجلس توقع دارند که صدای آنان را بشنوند و زمینه بازسازی، انکشافات اقتصادی و فرصت های تعلیمی و تحصیلی را برای باشندگان این ولایت فراهم سازند.

نورستان اولین ولایتی است که با وجود تهدیدات امنیتی توانسته است پروسه انتخابات را به خوبی پیش ببرد.

همکاری مردم عامل موفقیت پروسه انتخابات در نورستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد