پوتین-خواهان-ترک-دیپلمات-آمریکایی-از-روسیه-شد

ولادیمیرپوتین گفته است که از ۱۰۰۰ نفر که در سفارت و کنسلگری های آمریکا در روسیه فعالیت می کنند ۷۵۵ نفر آن باید روسیه را ترک کنند.

به گزارش افغان نیوز: پوتین گسترش تحریم ها توسط کانگرس را تأئید نموده و گفته است که روابط آمریکا و روسیه وارد یک بن بست طولانی خواهد شد.

این اقدام پوتین، توسط وزارت خارجه ایالت متحده آمریکا مایه ی تأسف پنداشته شده و یک مقام این وزارت گفته است که ما در صدد بررسی تأثیرات و پاسخ این اقدام پوتین هستیم.

وزارت خارجه روسیه از کاهش دادن شمار دیپلمات های آمریکا خبرداده و گفته است تا اول سپتمبر دیپلمات های آمریکایی در روسیه نباید بیشتر از 455 نفر باشد، که این رقم برابر است با تعداد دیپلمات های روسیه در ایالت متحده آمریکا.

پوتین تصریح نمود که روابط آمریکا و روسیه به سمتی پیشر رفته است که بهبود بخشیدن آن سخت شده است. وی افزود حق وضع تحریم برای روسیه محفوظ است.

پوتین در نشست گروه بیست در هامبورگ با ترامپ گفت: ما انتظار داشتیم که وضعیت بهبود پیدا کند اما چنانچه که به نظر می رسد تغییر در وضعیت دشوار شده است.

سفیر پیشین ایالت متحده آمریکا در مورد کاهش دیپلمات های آمریکا در روسیه گفت: اگر این اقدام روس واقعی باشد، کسب ویزای آمریکا برای روسیه دشوار خواهد شد.

پوتین خواهان ترک 755 دیپلمات آمریکایی از روسیه شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد