پوتین-نمایندگان-امریکا-به-دنبال-حمله-به-ترامپ-هستند

رییس جمهور پوتین می گوید که نمایندگان امریکا به دنبال دلیلی برای حمله به دونالد ترامپ هستند و تلاش می‌کنند از سخنان مخالف روسیه در بازی‌های شان سوءاستفاده کنند.

به گزارش افغان نیوز: ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه دیروز (چهارشنبه) گفت که ایرادی در انتشار یافتن متن گفت‌وگوهای تلفنی با دونالد ترامپ نمی‌بیند. او از سوی دیگر، اتهام مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری امریکا را "مضحک" خواند.

پوتین درباره تماس تلفنی که دموکرات‌ها را واداشته اقدامات برای استیضاح ترامپ را آغاز کنند در دفاع از ترامپ گفت: هیچ چیز بدی در تماس تلفنی ترامپ و رئیس‌جمهوری اوکراین نمی‌بینم.

رئیس‌جمهوری روسیه گفت: نمایندگان امریکا به دنبال دلیلی برای حمله به دونالد ترامپ هستند و تلاش می‌کنند از سخنان مخالف روسیه در بازی‌هایشان سوءاستفاده کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر (دلیل) اوکراین است و هر آنچه به آن مربوط است از جنبه روابط با اوکراین و ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهوری این کشور اما گناه ما چیست؟ این را بار دیگر تاکید می‌کنم، از همان ابتدا ما مورد هدف نبودیم، آنها به دنبال بهانه‌ای برای حمله مجدد به رئیس‌جمهوری منتخب هستند.

به گفته رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان امریکا، کنگره مصمم است تا به متن مکالمات ترامپ با پوتین و دیگر رهبران جهان، دسترسی داشته باشد.

رئیس‌جمهوری روسیه گفته است، اتهام مداخله این کشور در انتخابات سال بعد امریکا، "مضحک" بوده و هیچ مدرکی از مداخله مسکو در انتخابات اخیر امریکا ارائه نشده است.

پوتین: نمایندگان امریکا به دنبال حمله به ترامپ هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد