پولیس-فدرال-امریکا-به-عمارت-ترامپ-هجوم-برد

سی‌ان‌ان گزاش داده است که پولیس فدرال امریکا (اف‌بی‌آی) به شکل ناگهانی حکم بازرسی استراحت‌گاه« مارآلاگو»ی دونالد ترامب در« پالم‌بیچ» فلوریدا را اجرا کرده است.

به گزارش افغان نیوز؛ سی‌ان‌ان از قول سه فرد آگاه گزارش داده که اف‌بی‌آی روز دوشنبه(1۷ اسد) در مورد رسیدگی به اسناد ریاست‌جمهوری، از جمله اسناد طبقه‌بندی‌شده که احتمالا به آن‌جا برده شده‌اند، به شکل ناگهانی حکم بازرسی استراحتگاه «مارآلاگو»ی دونالد ترمپ در پالم‌بیچ فلوریدا را اجرا کرده است.

یکی از افراد مطلع به سی‌ان‌ان گفتکه هنگام اجرای حکم، ترمپ در برج نیویورک خود بوده است.

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین امریکا تایید کرد که مأموران اف‌بی‌آی به مارآلاگو آمده بودند. او گفته است: «آن‌ها حتا به گاوصندوق من نفوذ کرده‌اند».

ترامپ شامگاه دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: «خانه زیبای من، مارآلاگو در پالم‌بیچ فلوریدا در حال حاضر تحت محاصره، یورش و اشغال گروه بزرگی از مأموران اف‌بی‌آی است».

 وزارت عدلیه دو تحقیق فعال مرتبط به دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین امریکا دارد.

یکی از آن در مورد تلاش برای لغو انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ و ششم جنوری ۲۰۲۱، دیگری مربوط به رسیدگی به اسناد طبقه‌بندی‌شده است.

کریستینا باب، وکیل ترامپ گفت که اف‌بی‌آی‌ اسنادی را ضبط کرده است. باب گفه است که ترامپ و تیم حقوقی‌اش در تمام مراحل با مقامات اف‌بی‌آی‌ و وزارت عدلیه همکاری کرده‌اند.

سی‌ان‌ان گفته است که برای اظهار نظر با اف‌بی‌آی تلاش کرده اما؛ پاسخی دریافت نکرده است. همچنان وزارت عدلیه از اظهار نظر در این مورد خودداری کرده است.

با این حال یکی از مقام‌های کاخ سفید گفته که در مورد این بازرسی اطلاع نداشته است. اما یکی از مقام‌های ارشد دولت امریکا گفته است که جو بایدن، رییس جمهور این کشور، تاز زمانی نشر این گزارش، از بازرسی مارآلاگو بی‌اطلاع بوده است.

پولیس فدرال امریکا به عمارت ترامپ هجوم برد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد