کسی-در-دولت-ترامپ-به-طالبان-اعتماد-ندارد

مشاور امنیت ملی امریکا با بیان این‌که کسی در دولت ترامپ به طالبان اعتماد ندارد، تصریح کرده است؛ با چشمان بسته نمی‌شود به طالبان اعتماد کرد.

به گزارش افغان نیوز: جان بولتون، مشاور امنیت ملی امریکا در گفت‌وگویی با سی.ان.ان خاطرنشان کرده که رییس‌جمهور ترامپ تاکنون تصمیم گرفته بخشی از نیروهای امریکایی به خاطر مبارزه با هراس‌افگنی در افغانستان حضور داشته باشند و این موضوع بسیار مهم است.

آقای بولتون افزوده است که با “چشمان بسته” نمی‌شود به طالبان اعتماد کرد، زیرا آنان در گفت‌وگوها با امریکا، در پی منافع شان استند.

وی با بیان این‌که کسی در دولت ترامپ به طالبان اعتماد ندارد، تصریح کرده است: “در این هفته نیز هیئت امریکایی به مذاکره با طالبان ادامه خواهد داد و هیئت امریکایی انرژی زیادی را دربارۀ چگونگی مبارزه با هراس‌افگنی در مذاکره با طالبان در حال صرف کردن است”.

 این در حالی ‌است که محمد عمر داوودزی، رییس دبیرخانه شورای عالی صلح افغانستان امروز سه‌شنبه (14، حوت) طی نشستی به مناسبت بزرگ‌داشت از هشتم مارچ، روز جهانی زن، در کابل گفت که طالبان امارت نمی‌خواهند بلکه با حکومت مشارکت می‌خواهند.

وی علاوه کرد؛ افغانستان زیاد پیشرفت کرده است و نظام امارت طالبان بجای نظام جمهوری اسلامی برای مردم این کشور قابل قبول نیست و نظام جمهوری هیچگاه تغییر نمی‌کند.

کسی در دولت ترامپ به طالبان اعتماد ندارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد