کشف-تجهیزات-جنگی-از-ولایات-بلخ،-خوست-و-هرات

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای امنیتی طی عملیات مختلف در ولایت های بلخ، خوست و هرات؛ مقدار زیادی از سلاح، مهمات و تجهیزات جنگی تروریستان را کشف و بدست آورده اند.

به گزارش افغان نیوز: دراعلامیه وزارت داخله که امروز سه شنبه(28، جوزا) منتشر شده، آمده است که پولیس قوماندانی امنیه ولایت هرایت از انفجار یک ماین در ساحه آسیاب کلوخی ولسوالی انجیل آن ولایت جلوگیری کرد.

اعلامیه افزوده است که این ماین از سالهای قبل در یک مخروبه در آن منطقه بجا مانده بود که به همکاری مردم محل از سوی پولیس کشف و خنثی شد.

در یک اعلامیه دگیر آمده است که منسوبین عملیاتی قطعات خاص پولیس وزارت امورداخله، یک عملیات ویژه ضد هراس افگنی را امروز در روستای خانه بچه گان ولسوالی دولت آباد ولایت بلخ، راه اندازی نمودند.

در نتیجه این عملیات، سه تن را به اتهام وابستگی به گروه تروریستی طالبان بازداشت کردند و از نزد افراد بازداشت شده دومیل سلاح و مقدار مهمات وتجهیزات جنگی بدست پولیس آمده است.

وزارت داخله همچنان در اعلامیه دیگر افزوده است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت خوست روز گذشته در مربوطات مرکز آن ولایت یک عملیات تلاشی منزل را انجام دادند.

اعلامیه تصریح نموده که در نتیجه این عملیات، یک میل پیکا، یک میل سلاح 303 بور، 6 عدد شاجور کلاشینکوف و مقدار مهمات و تجهیزات نظامی از منزل متعلق به رئیس نام، بدست پولیس آمده است.

کشف تجهیزات جنگی از ولایات بلخ، خوست و هرات

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد