کشف-کیلو-مواد-مخدر-از-سمنگان،-کابل-و-ننگرهار

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای پولیس طی چندین عملیات مختلف در مربوطات ولایت‌های سمنگان، کابل و ننگرهار ۱۳۲ کیلو گرام مواد مخدر را بدست آورده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک شنبه(10، حمله) منتشر شده، آمده است که پولیس مبارزه با مواد مخدر در دو عملیات جداگانه روز گذشته مقدار 123 کیلو گرام مواد مخدر را از ناحیه نهم شهر جلا آباد و ولسوالی چپرهار ولایت ننگرهار کشف نمودند.

اعلامیه افزوده است که مقدار 43 کیلو گرام مواد مخدر نوع چرس از داخل دو عراده واسطه نقلیه از مربوطات حوزه نهم شهر جلال آباد و مقدار 80 کیلو گرام مواد مخدر نوع تریاک از داخل یک باب منزل مسکونی از ولسوالی چپرهار کشف و به دست آمده است.

در پیوند به این قضایا، یک تن با دو عراده واسطه نقلیه از ناحیه نهم شهر جلال آباد و یک مظنون دیگر از ولسوالی چپرهار از سوی پولیس بازداشت گردیده است.

در همین حال، یک تن با دو کیلو گرام مواد مخدر از سوی پولیس مبارزه با مواد مخدر از دروازه وردی شمالی شهر کابل بازداشت گردیده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبین پولیس شاهراه قوماندانی امنیه ولایت سمنگان در یک عملیات هدفمند، 5 تن را حین قاچاق مواد مخدر از شاهراه این ولایت بازداشت کردند.

اعلامیه افزوده است که افراد بازداشت شده، نزدیک به 7 کیلو گرام مواد مخدر را در یک عراده واسطه نقلیه جاسازی نموده بودند و میخواستند آن را به ولایت بلخ قاچاق نمایند.

کشف 132 کیلو مواد مخدر از سمنگان، کابل و ننگرهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد