کشف-کیلو-گرام-مواد-مخدر-از-ولایت-ننگرهار

وزارت داخله اعلام نموده که منسوبین پولیس ولایت ننگرهار ۱۷۷ کیلو گرام مواد مخدر را از مربوطات دو ولسوالی آن ولایت کشف و ضبط کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(13، سرطان) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت ننگرهار، روز گذشته در دو عملیات جداگانه مقدار 177 کیلو گرام مواد مخدر را از مربوطات دو ولسوالی آن ولایت کشف و ضبط نمودند.

اعلامیه افزوده است که مواد کشف شده شامل 149 کیلو گرام تریاک و 28 کیلو گرام چرس میباشد که از دو عراده وسایط نقلیه از ولسوالی های بهسود و سرخرود ولایت ننگرهار کشف و ضبط گردیده اند.

وزارت داخله تصریح نموده است که در پیوند به قاچاق این مقدار مواد مخدر، دو تن بازداشت شده اند.

این درحالی است که وزارت داخله روز گذشته نیز اعلام کرده بود که منسوبین پولیس مدیریت مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت ننگرهار و نیروهای قطعات خاص پولیس در یک عملیات مشترک در مربوطات شهر جلال آباد ، ولسوالی های سرخرود، بهسود و غنی خیل عملیات را راه اندازی نمودند که در نتیجه این عملیات 82 کیلوگرام مواد مخدر را کشف و ضبط نمودند.

اعلامیه افزوده بود که در این عملیات 5 تن به ار تباط قاچاق مواد مخدر با دو عراده واسطه نقلیه که مواد مخدر در آن جاسازی شده بود، از سوی پولیس بازداشت شدند.

کشف 177 کیلو گرام مواد مخدر از ولایت ننگرهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد