کمیته-روابط-خارجی-امریکا-نشست-برگزار-می‌کند

کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا نشستی دیگری را با حضور دو جنرال بازنشسته درباره‌ خروج از افغانستان برگزار می‌کند.

به گزارش افغان نیوز؛ کمیته‌ی روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا از برنامه‌ریزی برای برگزاری نشستی درباره‌ خروج امریکا از افغانستان با حضور دو جنرال بازنشسته امریکایی خبر داده است. و گفته است این نشست به تاریخ ۱۹ مارچ برگزار می‌شود.

گفته می‌شود که هدف این نشست زیر نام «شکست استراتژیک: عقب‌نشینی بایدن، جنرال‌های امریکا و تسلط امارت اسلامی» برگزار خواهد شد.

این کمیته می‌گوید که در این نشست جنرال مارک میلی، رییس پیشین ستاد ارتش امریکا و کنت فرانک مک‌کنزی، فرمانده پیشین سنتکام پاسخ خواهند داد.

کمیته‌ی روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا که در رأس مایکل مک‌کال قرار دارد، درباره‌ خروج دولت بایدن از افغانستان تحقیق می‌کند.

بر اساس بیانیه دیگری، این کمیته گفته است که در جلسه مشترک نمایندگان مجلس و سنای امریکا با حضور رییس‌جمهور از کریستی شامبلین، پدرشوهر، نیکول گی، یک نظامی کشته‌شده امریکایی در جریان تخلیه در میدان هوایی کابل نیز دعوت کرده است.

مک کال گفته است که بیش از دو سال پس از مرگ عروس کریستی و ۱۲ سرباز دیگر امریکایی در میدان هوایی کابل می‌گذرد، اما دولت بایدن هنوز از پاسخ‌گویی در مورد فاجعه‌ای که به بار آورده امتناع می‌ورزد.

او افزوده است: «امیدوارم حضور کریستی به رییس جمهور بایدن و مردم امریکا سیگنال روشنی بدهد که تا زمانی که تحقیقات کامل و کامل انجام نشود آرام نخواهم گرفت، و اینکه افراد در قبال آنچه اتفاق افتاده پاسخگو باشند.»

کمیته روابط خارجی امریکا نشست برگزار می‌کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد