یک-رادیوی-محلی-در-بغلان-به-نشرات-آغاز-کرد

یک ایستگاه رادوی محلی، از یک هفته به این سو نشراتش را روی موج«اف ام» در بغلان آغاز کرده است.

ه گزارش افغان نیوز؛ مسئولان «رادیو بشر» هدف از فعال‌سازی این رسانه صوتی را «اطلاع‌رسانی موثق و ذهنیت‌سازی خوب» برای مردم ولایت بغلان عنوان کرده است.

نورگل اندروال، مدیر نشرات«رادیو بشر» می‌گوید که این رسانه صوتی را با هزینه‌ی شخصی خود تأسیس کرده و تلاش می‌کنند تا دامنه‌ی امواج این رادیو را در نقاط مختلف بغلان و اطراف آن گسترش دهند.

اندروال هرچند شرایط کنونی را از نگاه اقتصادی برای کار خبرنگاری در این ولایت دشوار می‌داند اما؛ تأکید کرده که حکومت باید برای تداوم فعالیت رسانه‌ها و خبرنگاران همکاری جدی کند.

به گفته‌ی او، این رادیوی خصوصی روی موج ۷۷.۵ اف ام قابل دسترس بوده و بخش‌هایی از شهر پلخمری، مرکز ولایت بغلان را زیر پوشش قرار می‌دهد.

«رادیو بشر» ۱۸ ساعت در شبانه‌روز نشرات دارد.

عبدالواحد وحدت، رییس انجمن خبرنگاران ولایت بغلان آغاز فعالیت «رادیو بشر» را یک اقدام نیک عنوان کرده، می‌گوید که برای اطلاع‌رسانی وآگاهی مردم از وقایع و رویدادها، فعالیت رسانه‌ها در بغلان یک نیاز جدی به حساب می‌آید.

وحدت تاکید کرده که رسانه‌ها در بغلان هرچند با چالش‌های اقتصادی روبه‌رو هستند اما؛ با آن‌هم در راستای منافع مردم و اطلاع رسانه کار می‌کنند .

هم اکنون در ولایت بغلان هشت ایستگاه رادیویی فعالیت دارند.

این در حالی است که با تحولات سیاسی اخیر در کشور و تسلط امارت اسلامی، ده‌ها رسانه‌ای صوتی، تصوری و چاپی از فعالیت به دلیل مشکلات اقتصادی باز مانده‌اند.

یک رادیوی محلی در بغلان به نشرات آغاز کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد