-هراس-افگن-طالب-در-پکتیا-و-لوگر-به-قتل-رسیدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای ویژه، ۹ هراس افگن طالب را در ولایت های لوگر و پکتیا به قتل رساندند و ۶ تروریست دیگر را زخمی و بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(9، جوزا) منتشر شده، آمده است که منسوبین نیروهای ویژه پولیس ملی و اردوی ملی روزگذشته عملیاتی را جهت پاکسازی برخی مناطق ولسوالی احمدخیل ولایت پکتیا از وجود هراس افگنان طالب راه اندازی نمودند.

اعلامیه افزوده است که در نتیجه این عملیات، 7 هراس افگن طالب کشته شده و 3 دهشت افگن دیگر این گروه تروریستی شدیداً زخمی شده اند.

وزارت داخله تصریح نموده که در پی این عملیات، یک تعداد سلاح و مهامات هراس افگنان طالب، بدست نیروهای شامل عملیات آمده است.

در اعلامیه دیگر این وزارت آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس در یک عملیاتی که در ولسوالی محمد آغه ولایت لوگر راه اندازی نموده بودند، در نتیجه، دو هراس افگن طالب هلاک گردیده، دو تن فرد مشکوک را بازداشت کردند.

در اعلامیه افزوده شده است که از نزد افراد بازداشت شده، دو عراده موترسایکل، یک میل راکت، یک میل کلاشنکوف و مهمات بدست پولیس آمده است.

همچنان در یک عملیات دیگر، یک فرد مظنون به اعمال هراس افگنانه در مرکز ولایت لوگر با یک میل سلاح توسط پولیس قطعات خاص بازداشت شده است.

9 هراس افگن طالب در پکتیا و لوگر به قتل رسیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد