اعلام-جهاد-علیه-ارتش-بودائیان-،از-سوی-باشندگان-جوزجان

صدها باشنده ی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان برای جهاد درمیانمار اعلام آمادگی کرده و گفته اند که اگر مرز میانمار به روی آنها باز شود، آماده اند با ۷۰۰ نیروی خیزش مردمی, علیه بوداییان میانمار بجنگند.

به گزارش افغان نیوز: صدها باشندۀ ولسوالی فیض‌آباد ولایت جوزجان برای جهاد در میانمار اعلام آماده‌گی کرده‌اند. شماری از باشنده‌گان و فرماندهان نیروی‌های خیزش مردمی جوزجان در گردهمایی‌یی که در واکنش به کشتن اقلیت مسلمان روهنگیایی در روستای شیشه‌خانۀ ولسوالی فیض‌آباد برگزار شد، این تصمیم‌شان را اعلام کرده‌اند.

صاحب‌خان، یکی از فرماندهان نیروهای خیزش مردمی در ولسوالی فیض‌آباد این ولایت گفته است که اگر مرز میانمار به ‌روی آنان گشوده شود، آماده‌اند با 700 نیروی خیزش مردمی و باشنده‌گان این ولایت برای جهاد علیه ارتش و بوداییان میانمار به این کشور بروند.

اما شماری از  باشنده‌گان جوزجان در واکنش به این گفته‌های نیروی‌های خیزش مردمی فیض‌آباد می‌گویند که باید این توانایی‌های‌شان را در کشورشان، به نمایش بگذارند.

آنان می‌گویند، در حال حاضر شماری از ولسوالی‌های جوزجان با تهدیدات بلند امنیتی از سوی داعش و طالبان روبه‌رو است و این افراد باید در برابر این گروه‌ها بسیج شوند تا رفتن به میانمار.

اعلام جهاد علیه ارتش بودائیان ،از سوی باشندگان جوزجان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد