افتتاح-«هوتل-خرس-قطبی»-در-چین

نخستین«هوتل خرس قطبی» در چین با حضور دو خرس درون یک محیط بسته با یخ مصنوعی و حوض‌چه‌های کوچک آب در معرض دید مردم قرار گرفت.

به گزارش افغان نیوز: نخستین «هوتل خرس قطبی» که در چین گشایش یافت؛ جاذبۀ اصلی اش، خرس‌های قطبی زنده‌یی‌ست که در هوتل حضور دارند و توجه مهمانان را به خود جلب کرده است.

هوتل خرس قطبی، بخشی از پارک قطبی که در هاربین، بزرگ‌ترین شهر ولایت «هیلونگ جیانگ» قرار دارد، وعده داده تا نمای تمام وقت خرس‌های قطبی برای همۀ ۲۱ اتاق آن مهیا باشد.

در یک پُست وی‌چت رسمی پارک قطبی هاربین آمده است: «خواه شما غذا می‌خورید، تفریح می‌کنید یا خواب هستید، خرس‌های قطبی با شما خواهد بود.»

در تصویرها و ویدیو‌هایی که از سوی رسانه‌های چینی نشر شده است، دیده می‌شود که دو خرس قطبی درون یک محیط بسته با یخ مصنوعی و حوض‌چه‌های کوچک آب در معرض دید مردم قرار گرفته‌اند.

یانگ لیو، سخنگوی پارک قطبی هاربین به خبرگزاری رویترز گفته که محیط بستۀ داخل هوتل تنها بخشی کوچکی از محیط زنده‌گی خرس‌ها را تشکیل می‌دهد و خرس‌ها در صورت مناسب‌بودن کیفیت هوا و درجۀ حرارت، به بیرون از آن نیز اجازه داده می‌شوند.

در همین حال، سازمان‌های حمایت از حقوق حیوانات، با خشم و عصبانیت واکنش نشان دادند و از مهماننان هتل خواستند تا از تاسیس منطقه ای برای نمایش " بدبختی حیوانات"، دوری کنند.

این نخستین باری نیست که چنین اتفاقی در چین رخ می‌دهد. در سال ۲۰۱۶ ویدیویی از یک خرس قطبی درون یک محفظۀ شیشه‌یی در یک فروشگاه بزرگ در شهر گوانژوی چین همه‌گانی شد و مورد سرزنش جهانی قرار گرفت.

افتتاح «هوتل خرس قطبی» در چین

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد