افتتاح-نمایشگاه-دفاعی-بین-المللی-در-امارات-متحده-عربی

دو نماشگاه بزرگ IDEX و NAVDEX ۲۰۲۱ ( دفاع بین الملل و دفاع دریایی) با اشتراک ۹۰۰ کمپنی های دفاعی از ۵۹ کشور جهان در شهر ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی افتتاح شد.

به گزارش افغان نیوز: این دو نمایشگاه، دفاع بین الملل و دفاع دریایی روز یک شنبه، 21 فیبروری به صورت همزمان در شهر ابوظبی افتتاح گردید و به مدت پنج روز ادامه دارد.

در این نمایشگاه 900 کمپنی دفاعی از 59 کشور جهان محصولات دفاعی و فن آوری های تسلیحاتی خویش را  به نمایش میگذارد.

برگزارکنندگان این نمایشگاه میگویند که انتظار میرود 70 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید نمایند و نمایندگان 500 رسانه از 64 کشور مختلف برای پوشش رسانه یی حضور می آورند.

همچنان 110 هیئت بین المللی برای بازدید از این نمایشگاه ثبت نام کرده اند و در جریان پنج روز به شهر ابوظبی سفر میکنند.

برگزاری این دو نمایشگاه در شرایط کنونی که بسیاری از کشور های جهان با بیماری کووید19 دچار هستند، از بزرگترین رویداد های سال جاری به شمار می رود.

حمید مظار الظاهری مدیر عامل شرکت نمایشگاه های ملی ابوظبی که برگزار کننده این نمایشگاه است میگوید که تمام امکانات را برای شرکت داران و بازدید کنندگان فراهم نموده و برای اشتراک کنندگان خارجی تسهیلات صدور ویزا، بررسی ویروس کووید19 و اقامت را مهیا کرده است.

به گفته الظاهری، سلامت و صحت اشتراک کنندگان در اولویت کاری برگزار کنندگان این نمایشگاه قرار دارد و فضای مناسب برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

شماری از مقام های ارشد کشور های جهان در مراسم افتتاح این نمایشگاه حضور داشتند  و دولت امارات نیز حمایت خویش را از برگزاری این نمایشگاه اعلام کرده است.

افتتاح نمایشگاه دفاعی بین المللی در امارات متحده عربی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد