کنفرانس-بین-المللی-دفاع-با-حضور-نمایندگان-کشور-در-امارات-برگزار-شد

کنفرانس بین المللی دفاع ۲۰۲۱ با حضور بیش از ۲۴۰۰ نماینده از ۸۰ کشور جهان به صورت حضوری و آنلاین در ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی برگزار شد.

به گزارش افغان نیوز: این کنفرانس  روز شنبه، 20 فیبروری از سوی شرکت نمایشگاه های ملی ابوظبی، شورای اقتصادی توازون با همکاری دولت امارات، توسط وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در امور دفاعی افتتاح گردید.

کنفرانس مذکور تحت نام ( رونق و توسعه هوش مصنوعی و فناوری پیشرفته و حفاظت در دوران IR4) دایر گردید که به تعقیب این کنفرانس دو نمایشگاه (دفاع بین المللی و دفاع دریایی) نیز در شهر ابوظبی برگزار می شود.

در این کنفرانس در کنار بیش از 2400 نماینده از 80 کشور مختلف جهان، 24 تن از مختصصان دفاعی  نیز حضور داشتند.

محمد بن احمد آل بووردی ، وزیر امور خارجه در امور دفاعی امارات متحده عربی در این کنفرانس نقش کشورش را در بخش های پیشرفت صنایع دفاعی جهانی بیان کرده افزود که امارات با استفاده از فن آوری های پیشرفته و هوش مصنوعی متحول شده است.

وی همچنان بیان کرد که کشور های جهان در حال حاضر باید روی امنیت سایبری توجه نماید،  چون با پیشرفت فن آوری، تنش ها و جنگ ها در دنیای دیجیتال رخ خواهد داد.

او همکاری نهاد های خصوصی را با نهاد های دولتی در بخش تحقق پروتکل های دفاعی دیجیتالی موثر دانست.

دکتر یحیی المرزوقی ، نایب رئیس کمیته برگزاری کنفرانس دفاع 2021 اظهار داشت که کنفرانس بین المللی دفاع ، وابستگی متقابل بین بخش دفاع و صنایع محوری را به نمایش می گذارد.

وی بیان داشت که اتحاد رهبران صنعت جهانی در این کنفرانس باعث همکاری های بیشتر در بخش های دفاعی و فن آوری می شود.

حمید مطار الظاهری ، مدیرعامل و مدیر عامل گروه شرکت نمایشگاه های ملی ابوظبی گفت: برگزاری این کنفرانس در ابوظبی برای ماه موفقیت بزرگی است و این نخستین کنفرانس ترکیبی حضوری و آنلاین است که ما موفق به برگزاری آن شدیم.

کنفرانس بین المللی دفاع با حضور نمایندگان 80 کشور در امارات برگزار شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد