اهداف-اصلی-گروه-تروریستی-حمله-به-میدان-های-هوایی-است

به گفته ی مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم ایالات متحده امریکا، تروریست ها بمب گذاری در طیاره ها و یا عملیات انتحاری در میدان های هوایی را به منظور جلب توجه صورت می دهند.

به گزارش افغان نیوز: نیکلاس راسموسن، مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم ایالات متحده امریکا اعلام کرد که میدان های هوایی و طیاره ها به عنوان اهداف اصلی گروه تروریستی "حکومت اسلامی" باقی خواهند ماند.

تروریست ها می توانند اقدام به حملاتی برای آسیب های اقتصادی از جمله بمب گذاری در طیاره ها و یا عملیات انتحاری در میدان های هوایی حتی اگر ناموفق و یا موجب کشته شدن تعداد کمی شود را به منظور جلب توجه صورت می دهند.

به گفته وی، تروریست ها به یافتن روش های جدید برای اقدامات تروریستی و همچنین مکان هایی که از سیستم امنیتی پایینی برخوردار می باشند، ادامه می دهند.

وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا به تاریخ 4 سپتامبر نسبت به حملات تروریستی در اروپا هشدار داد. به گفته کارشناسان امریکایی، مکان های توریستی، وسایل حمل و نقل عمومی، بازارها و مراکز خرید، آسیب پذیرترین مکان ها برای حملات تروریستی می باشند.

همچنین، هوتل ها، کلوب های شبانه، عبادتگاه ها، پارک ها، مراکز آموزشی و میدان های هوایی مکان هایی هستند که تروریست برای اقدامات تروریستی در نظر خواهند گرفت.

اهداف اصلی گروه تروریستی حمله به میدان های هوایی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد