بیش-از-۳۲۰-هزار-مهاجر-در-آلمان-شامل-بازار-کار-شدند

سخنگوی دولت آلمان در یک پیام تویتری نوشته است که در زمینه ادغام مهاجران، یک تعادل مثبت ایجاد گردیده و اکنون بیش از ۳۲۰ هزار مهاجر در آلمان شامل بازار کار شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: انگلا مرکل، صدراعظم آلمان، روز سه شنبه در دفترکارش در برلین، با مقام‌های شماری از انجمن‌ها، سازمان‌ها و کلیساهایی که در زمینه کمک به مهاجران فعال اند دیدار کرد. شتیفن زایبرت سخنگوی دولت آلمان که در این نشست حضور داشته، در پیامی تویتری نوشته که: « در زمینه ادغام مهاجران، دولت فدرال یک تعادل مثبت ایجاد کرده است. کارهای بسیاری مانده، اما کارهای زیادی انجام شده است.» او همچنان افزوده که بیش از ۳۲۰ هزار مهاجر در آلمان شامل بازار کار شده‌اند.

در همین حال انجمن "رفاه مشترک" در اعلامیه‌ای خواستار زمینه‌های بهتر ادغام مهاجران در آلمان شده است.

هم‌زمان با این دیدار، گونتر بورکهارت رئیس سازمان حامی مهاجران، "پرو ازول" از آنچه نواقص قانونی در روند پناهندگی خوانده انتقاد کرده است. او اظهار داشته: « تصمیم‌های پناهندگی باید از سوی محاکم بررسی شوند. ما انتظار روند قانونی پناهندگی در آلمان را داریم.»

او که یکی از مهمانان صدراعظم آلمان بوده، در گفتگو با خبرگزاری فرانسه از طرح ایجاد مراکز بزرگ بود وباش مهاجران یا "انکر سنتر" نیز انتقاد کرده است.

بیش از ۳۲۰ هزار مهاجر در آلمان شامل بازار کار شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد