تاجیکستان-و-امریکا-در-مورد-امنیت-مرزی-با-افغانستان-گفتگو-کردند

مقام‌های تاجیکستانی با جنرال مایکل کوریلا، فرمانده ستاد مرکزی امریکا«سنتکام» دیدار و در مورد امنیت مرزی با افغانستان گفتگو کرده‌اند.

به گزارش افغان نیوز؛ فرماندهی مرکزی امریکا «سنتکام» در توییتی گفته است که جنرال مایکل کوریلا در سفر دو روزه‌اش به دوشنبه، پایتخت تاجیکستان با امام علی رحمان، رییس جمهور، سپهبد شیرعلی میرزا، وزیر دفاع و امام علی صابرزاد، رییس ستاد کل ارتش تاجیکستان گفتگو کرده است.

فرماندهی مرکزی امریکا گفته است که کوریلا در سفرش با مقام‌های امنیتی تاجیکستان روی مسائل مهم امنیتی از جمله بهبود امنیت مرزهای این کشور گفتگو کرده است.

کوریلا گفته که آماده است نیروهای امنیتی تاجیکستان را برای دفاع از مرزهای آن کشور آموزش دهد و تجهیز کند.

جنرال کوریلا امنیت مرزهای تاجیکستان را حیاتی خواند و گفته است: «مرزهای قوی تاجیکستان برای امنیت کل آسیای مرکزی حیاتی است».

در اعلامیه سنتکام آمده که کوریلا همچنین تصریح کرد که همکاری امنیتی با نیروهای امنیتی تاجیکستان بر مبارزه با تروریزم و عملیات‌های امنیتی مرزی متمرکز است.

گفته شده است که حمایت‌ سنکام از تاجیکستان شامل نصب حسگرهای زمینی، تجهیزات مخابراتی و وسایط گزمه برای مرزبانان تاجیکستان می‌شود.
کوریلا تاکید کرد که نیروهای ویژه امریکا در 20 سال گذشته تجربه وسیعی در مبارزه با تروریزم به دست آوردند و می‌توانند این تجربه را با نیروهای مسلح تاجیکستان شریک سازند.

فرمانده ستاد مرکزی امریکا به مقام‌های تاجیک اطمینان داد که کمک به تاجیکستان ادامه خواهد داشت و امریکا به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی تاجیکستان متعهد است.

این در حالی است که تاجیکستان پس از تسلط اسلامی نگرانی‌های امنیتی در مرز با افغانستان دارد.

تاجیکستان و امریکا در مورد امنیت مرزی با افغانستان گفتگو کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد