ترکیه-از-حمله-غرب-به-سوریه-استقبال-می-کنیم

وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه‌ای از حملات شب گذشته آمریکا، انگلستان و فرانسه به سوریه استقبال کرد و بیان داشت که از عملیات علیه رژیم سوریه که به مثابه صدای وجدان بشریت در موضوع حمله شیمیایی به دوما به شمار می رود، حمایت می کند.

به گزارش افغان نیوز به نقل از خبرگزاری آناتولی: وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با حملات شب گذشته آمریکا، انگلستان و فرانسه به سوریه اعلام کرد که از عملیات علیه رژیم سوریه که به مثابه صدای وجدان بشریت در موضوع حمله شیمیایی به دوما به شمار می رود، استقبال می‌کنیم.

در این بیانیه با اشاره به حمله شیمیایی هفتم آوریل به دوما در غوطه شرقی آمده است: " ترکیه عملیات مشترک آمریکا، انگلستان و فرانسه علیه رژیم سوریه را عکس‌العملی بجا ارزیابی می‌کند".

وزارت خارجه ترکیه با اشاره به اینکه رژیم اسد بیش از 7 سال است با سلاح شیمیایی به مردم خود حمله می‌کند بر لزوم بی پاسخ نماندن این جنایات تاکید شده است.

گفتنی است شب گذشته ائتلافی متشکل از آمریکا، فرانسه و انگلستان به نقاطی در شام و حمص که گفته می‌شود محل تحقیق، تولید یا انبار سلاح‌های شیمیایی بوده‌اند حمله کردند.

ترکیه: از حمله غرب به سوریه استقبال می کنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد