تسلیحات-بجا-مانده،-برای-پاکستان-یک-تهدید-دائمی-است

وزارت امورخارجه پاکستان، تسلیحات به جا مانده از نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان را برای خود تهدید دائمی عنوان کرد و از جامع جهانی خواست که به این موضوع توجه کنند.

به گزارش افغان نیوز به نقل از رسانه های پاکستان؛ ممتاز زهرا بلوچ، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان روز جمعه (۱۸ سنبله) در یک کنفرانس خبری گفت : حملات گروه تحریک طالبان پاکستانی بر پوسته های نیروهای دولت پاکستان در چترال نزدیک مرز افغانستان و پاکستان، سبب نگرانی اسلام آباد گردیده است.

بلوچ گفت : اسلام آباد نگرانی خود را با مقامات ا.ا.ا درمیان گذاشته است و امیدواریم که آنها به مسئولیت خود عمل کنند و مانع استفاده از خاک افغانستان، برای اقدامات تروریستی توسط دهشت‌افگنان علیه پاکستان بشوند".

او افزود: که پاکستان از وجود تسلیحات به جا مانده از نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان نگران است و  خاطر نشان ساخت که حجم بسیاری از این سلاح ها، اکنون  در اختیار برخی گروه‌های تروریستی قرار دارد که برای پاکستان یک تهدید دائمی هستند.

بلوچ افزود: "ما کسی را متهم نمی‌کنیم، اما این شرایط مستلزم توجه جامه جهانی است. امیدواریم همه طرف‌های درگیر مسوولیت خود را بشناسند."

 

تسلیحات بجا مانده، برای پاکستان یک تهدید دائمی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد