تصرف-دره-فندقستان-توسط-نیروهای-امنیتی-دروغ-است

طالبان در واکنش به پیشروی نیروهای امنیتی در درۀ فندقستان ولسوالی سیاه گرد پروان می گویند که تصرف دوبارۀ درۀ قندقستان توسط نیروهای امنیتی یک پروپاگند می باشد.

به گزاش افغان نیوز: گروه طالبان می‌گویند، گزارش‌ها در مورد تصرف دوبارۀ درۀ فندقستان در ولسوالی سیاه گرد ولایت پروان توسط نیروهای امنیتی درست نیست.

ذبیح‌الله مجاهد سخن‌گوی گروه طالبان با رد این مسئله می‌گوید از سه روز به این‌طرف بالای جنگ‌جویان‌شان در درۀ قندقستان تعرض وجود دارد اما به عقب زده شده‌است.

سخن‌گوی گروه طالبان گفته‌ها مبنی بر تصرف دوبارۀ درۀ قندقستان توسط نیروهای امنیتی را یک پروپاگند می‌داند.

طالبان اخیرا توانستند درۀ قندقستان را در ولسوالی سیاه گرد تصرف کنند، اما امروز مسؤولان پروان به رسانه‌ها گفتند که بسیاری از بخش‌های این دره بازپس گرفته شده‌است.

وحیده شهکار، سخن‌گوی والی پروان گفته‌است روز گذشته یک کندک خاص از کابل به فندقستان رفته و پس از آغاز عملیات گسترده، بیش‌تر بخش‌های قندقستان را از طالبان پاک کردند.

این در حالی است که محمدهارون مبارزه فرمانده پولیس نظم عامه در ولسوالی سیاه‌گرد گفته است که منطقه فندقستان صبح امروز چهارشنبه (12 میزان) از وجود تروریستان طالب پاک‌سازی شده است.

آقای مبارزه گفت که در عملیات باز پس گیری منطقه فندقستان، طالبان متحمل شکست سنگینی شده و شماری زیادی از آنان کشته و زخمی شده‌اند.

تصرف دره فندقستان توسط نیروهای امنیتی دروغ است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد