تیرباران-دو-برادر-در-ولایت-کندز

منابع محلی در ولایت کندز به رسانه ها گفته است که تفنگداران با لباس نظامی یک سرباز حکومت پیشین را با برادرش تیرباران کرده اند.

به گزارش افغان نیوز؛ منابع محلی که نخواست نامش فاش شود امروز جمعه( 8، دلو ) به رسانه ها گفته است که این رویداد روز گذشته در روستای چاریکار ولسوالی خان‌آباد ولایت کندز رخ داده است.

به گفته منابع، افراد کشته‌شده محمدشفیع، سرباز در حکومت پیشین و برادر وی، مشعور جابر، از سوی تفنگداران ناشناس کشته شده‌اند.

با این وجود یک تن از نزدیکان این دو برادر گفته است که تفنگداران ناشناس لباس نظامی به تن داشته‌اند و پس از تیرباران این دو برادر از محل فرار کردند.

دفتر مطبوعاتی فرماندهی پولیس کندز با نشر خبرنامه‌یی گفته است که طالبان شش تن را از مربوطات ولسوالی دشت‌ارچی که یونیفورم نظامی به تن داشته‌اند، بازداشت کرده‌اند.

در این خبرنامه آمده است که افراد بازداشت‌شده به قتل دو برادر در روستای چاریکاری‌های ولسوالی خان‌آباد کندز متهم هستند. پرونده‌های افراد بازداشت‌شده به ارگان‌های عدلی و قضایی طالبان سپرده شده است.

بر بنیاد گزارش‌ها، اخیراً میزان جرایم جنایی در کندز افزایش یافته است و شماری از قربانیان را سربازان پیشین نیروهای امنیتی تشکیل می‌دهند.

 

تیرباران دو برادر در ولایت کندز

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد