تیم-ملی-فوتسال-افغانستان-از-سد-گواتمالا-گذشت

تیم ملی فوتسال کشور در اولین دیدار در رقابت‌های قهرمانی فوتسال قاره‌ای تایلند (کانتنیتال) برابر تیم ملی فوتسال گواتمالا به پیروزی رسید.

به گزارش افغان نیوز؛ در این دیدار که بعدازظهر امروز (دوشنبه، 12 سنبله) به میزبانی تایلند برگزار شد، تیم ملی فوتسال کشور 5-4 گواتمالا را شکست داد.

ملی‌پوشان فوتسال کشور در نیمه نخست بازی، در برابر گواتمالا موفق به زدن و دریافت دو گل شدند و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

شاگردان مجید مرتضایی در نیمه دوم این دیدار موفق به سه بار گل زنی شدند و در نتیجه، این دیدار با نتیجه 5-4 به نفع افغانستان به پایان رسید.

رقابت‌های قهرمانی فوتسال قاره‌ای تایلند (کانتنیتال) از تاریخ یازدهم سنبله با اشتراک پنج تیم به میزبانی تایلند آغاز شده است و تا روز جمعه 16 سنبله ادامه خواهد داشت.

در دو دیداری که روز گذشته برگزار شد، تایلندِ میزبان با نتیجه 8 بر صفر در برابر استرالیا به پیروزی رسید و تیم گواتمالا 3 بر 2 موفق شد تیم کویت را شکست دهد.

تیم ملی فوتسال افغانستان در دومین دیدار خود فردا ساعت 2 بعد از ظهر در برابر تیم کویت به میدان خواهد رفت.

دیدار سوم افغانستان روز چهارشنبه هفته جاری، ساعت 2 بعد از ظهر مقابل تیم استرالیا برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتسال کشور در آخرین دیدار که ساعت 2 بعد از ظهرِ روز جمعه (16 سنبله) برگزار خواهد شد، در برار تایلند رقابت خواهد کرد.

رقابت‌های قهرمانی فوتسال قاره‌ای تایلند (کانتنیتال) به‌منظور آمادگی تیم‌های حاضر برای جام جهانی فوتسال است که قرار است به تاریخ 14 سپتامبر سال جاری میلادی، به میزبانی ازبکستان برگزار شود.

افغانستان در گروه ""C رقابت‌های جام جهانی فوتسال با تیم‌های آرجنتین، اوکراین و آنگولا هم‌گروه شده است.

تیم ملی فوتسال افغانستان از سد گواتمالا گذشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد