حمله-انتحاری-در-ولسوالی-میوند-قندهار-ده-ها-کشته-برجای-گذاشت

به گفته ی منابع امنیتی و دفاعی کشور، مهاجمان انتحاری بر یک مرکز نظامی در ولسوالی میوند ولایت قندهار حمله کرده اند که در نتیجه نزدیک به ۸۰ تن کشته یا زخمی شدند.

به گزارش افغان نیوز: دولت وزیری، سخنگوی وزارت دفاع اظهار داشته است که مهاجمان انتحاری دیشب به این پایگاه نظامی حمله کردند، اما از تلفات احتمالی آن هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست، اما گزارش‌های تایید نشده از کشته شدن ده‌ها سرباز خبر داده است.

وی روز پنجشنبه (۲۷ میزان/مهر) گفت که این مرکز نظامی در ولسوالی (شهرستان) میوند موقعیت دارد.

ضیا درانی، سخنگوی پلیس قندهار هم در تماس تلفنی با بی‌بی‌سی وقوع چنین حمله‌ای را تایید کرد، اما گفت که جزئیات آن را منابع ارتش در اختیار رسانه‌ها قرار خواهند داد.

گروه طالبان گفته است که این حمله کار این گروه بوده و در اثر آن حدود ۶۰ سرباز ارتش کشته شده‌اند. مقامات دولتی این ادعا را رد کرده‌اند.

این حمله گروهی مهاجمان انتحاری دو روز پس از حمله مرگبار مهاجمان انتحاری به دو مرکز امنیتی در ولایت پکتیا در جنوب شرق و ولایت غزنی در جنوب کشور روی داده است.

در حمله به مقر فرماندهی پلیس ولایت پکتیا، ژنرال توریالی عبدیانی، فرمانده پلیس و ۴۱ نفر از ماموران پلیس و افراد غیرنظامی کشته شدند. در حمله مهاجمان انتحاری به مرکز پلیس ولسوالی اندر ولایت غزنی نیز ۲۵ مامور پلیس جان خود را از دست دادند.

حمله انتحاری در ولسوالی میوند قندهار ده ها کشته برجای گذاشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد