حمله-بالای-تلویزیون-ملی-ننگرهار-کشته-و-زخمی-برجا-گذاشت

دفتر مطبوعاتی والی ننگرهار با نشر خبرنامه‌ی گفته است که در اثر حمله افراد مسلح بالای تلویزیون ملی ننگرهار دو تن کشته و ۱۴ تن دیگر زخمی شده اند

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز، دفتر مطبوعاتی والی ننگرهار با نشرخبرنامه‌یی اعلام کرد که  ۳مهاجم مسلح وارد ساختمان تلویزیون ملی شده اند که در اثر این حمله دو تن کشته و 14 تن دیگر زخمی شده اند که سه مهاجم مسلح نیز کشته اند.

دراین خبرنامه آمده است که دو فرد کشته شده محافظین این تلویزیون بوده اند و ۱۴تن دیگر زخمی شدند. اما منابع محلی گفته اند که حداقل ۱۷ زخمی پس از این رویداد تروریستی به شفاخانه ها منتقل شده اند.

دفتر والی ننگرهار می‌گوید که ۹ تن از زخمیان این رویداد پس از درمان های ابتدایی از شفاخانه خارج شدند و ۲ تن به اثر این حمله جان شان را از دست داده اند.

عطاالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار گفت که حوالی ساعت ۱۰:۳۰ شماری از مهاجمان بر ساختمان رادیو و تلویزیون ملی حمله کردند و هنوز هویت این افراد مشخص نیست.

تا هنوز هیچ گروه مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته اند. گروه طالبان درگفتگو با رسانه ها حمله مسلحانه بر دفتر رادیو و تلویزیون ملی را محکوم کرده اند.

حمله بالای تلویزیون ملی ننگرهار 15 کشته و زخمی برجا گذاشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد