حمله-موشکی-ایران-به-پایگاهای-نظامی-امریکا-در-عراق

سپاه پاسداران ایران ازحملات سنگین موشکی درسحرگاه امروزبه پایگاهای نظامی عین الاسد و اربیل در عراق خبر داد و افزود که «عین الاسد» از پایگاه استراتژیک آمریکا در منطقه است.

به گزارش افغان نیوز :  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این کشور به پایگاهای نظامی آمریکایی عین الاسد و اربیل در عراق خبر داد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ایران گفت: «عین الاسد» پایگاه استراتژیک آمریکاست / پاسخ سپاه در منطقه ترور شهید سلیمانی بود

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران ایران در مورد گام نخست پاسخگویی ایران به ترور قاسم سلیمانی از سوی  آمریکا گفت: به ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کنم، به خاطر اینکه قبل از خاکسپاری پیکر  قاسم سلیمانی سپاه پاسداران ایران به خواست و مطالبه ملت ایران پاسخ گفت و انتقامی را در همان لحظه و زمانی که سردارقاسم سلیمانی مورد اقدام تروریستی واقع شده بود، گرفت؛ این همان وعده صادق سپاه به ملت ایران است که ما انتقام خون این سردار شهید را خواهیم گرفت.

وی در مورد اهمیت پایگاه «عین الاسد» نیز اظهار داشت: پایگاه عین الاسد یکی از مهمترین پایگاه‌های نیروی هوایی آمریکا در منطقه است و بسیاری از عملیات‌ها و پروازها را آمریکایی‌ها از این پایگاه انجام می‌دادند و برای آنها دارای یک اهمیت استراتژیک است و مهم این است که این اقدام در همان سرزمینی انجام شد که امریکایی‌ها به شکل غیرقانونی و نامشروع دست به آن اقدام تروریستی زدند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ایران  با بیان اینکه اقدام جمهوری اسلامی ایران یک اقدام دفاع مشروع است اظهار داشت: طبق مقررات بین المللی این حق برای ایران است که در راستای دفاع مشروع دست به چنین اقدام تلافی جوایانه بزند.

 

 

 

حمله موشکی ایران به پایگاهای نظامی امریکا در عراق

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد