حوزهای-دهم-وسیزدهم-کابل-مورد-حمله-قرار-گرفتند

حوزهای دهم و سیزدهم امنیتی کابل مورد حمله مهاجمان انتحاری قرار گرفتند و پس از پنج انفجار در دو محل درگیری میان مخالفین مسلح و نیروهای دولتی ادامه دارد.

به گزارش افغان نیوز: فرمانده پولیس کابل حمله مهاجمان انتحاری به حوزه های دهم وسیزدهم شهر کابل را تایید می کند و می گوید مهاجمان ابتدا با انجام حمله انتحاری وارد این حوزه ها شدند و پس از آن به درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی پرداختند.

هنوز از تعداد مهاجمین و تلفات این درگیری ها گزارش منتشر نشده است .

 حوزه سیزده امنیتی کابل درمنطقه دشت برچی قرار دارد که به تازگی مرکز توزیع تذکره های ورقی در داخل این حوزه فعال گردیده بود. ده ها تن از باشندگان این منطقه در زمان انفجار برای اخذ تذکره به این حوزه مراجعه کرده بودند.

شاهدان عینی می گویند ابتدا صدای سه انفجار شنیده شده و سپس درگیری میان مهاجمان و نیروهای دولتی آغاز گردیده است .

این درحالی است که همزمان با درگیری در حوزه سیزده امنیتی ، صدای دو انفجار دیگر از حوزه دهم امنیتی کابل که در شهر نو واقع است شنیده شد و اکنون درگیری میان مهاجمان و نیروهای امنیتی در هر دو حوزه ادامه دارد و صدای فیر مرمی ها شنیده می شود.

 تا کنون از نوع حمله ، تعداد مهاجمین و تعداد تلفات این انفجارها گزارشی در دست نیست.

در حال حاضر نیروهای امنیتی، حوزه های دهم و سیزدهم پولیس را در محاصره قرار داده اند و از گشت و گذار مردم در این مناطق ممانعت میکنند.

قابل ذکر است که پس از انجام حمله انتحاری در یک مرکز توزیع تذکره های ورقی در منطقه دشت برچی کابل، به تازگی مراکز توزیع تذکره ها در داخل محوطه حوزه های امنیتی انتقال داده شده بودند.

گزارش تکمیلی منتشر خواهد شد.

حوزهای دهم وسیزدهم کابل مورد حمله قرار گرفتند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد