دانش-برای-ولایت-شدن-ولسوالی-جاغوری-تلاش-می-کنیم

معاون دوم ریاست جمهوری در دیدار با متنفذین ولسوالی جاغوری ولایت غزنی گفت که حکومت وحدت ملی برای انکشاف متوازن و عدالت اداری در کشور تصمیم جدی دارد و برای ولایت شدن ولسوالی جاغوری از هیچ گونه تلاش دریغ نمی کند.

به گزارش افغان نیوز: جمع کثیری از بزرگان، جوانان، دانشجویان، متنفذین، نمایندگان مردمی و اعضای سازمان اجتماعی روند نوین جاغوری ناوقت روز سه شنبه با سرور دانش معاون دوم رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند.

دیدار کنندگان، از تلاش های معاون رئیس جمهور در راستای نهادینه سازی حکومت داری خوب و حاکمیت قانون برای تطبیق عدالت اجتماعی در کشور ابراز قدردانی کرده و از حضور ایشان به عنوان معاون تیم انتخاباتی دولت ساز حمایت کردند.

در این دیدار، تأمین امنیت جاغوری، ولایت شدن جاغوری، رسیدگی به حقوق قربانیان حوادث امنیتی جاغوری، رعایت عدالت، شایسته سالاری و اصل رقابت آزاد استخدام مسئولان و کار کنان خدمات ملکی اداره محلی جاغوری و رسیدگی عادلانه به قضیه عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات، بعنوان مهمترین خواسته های دیدار کنندگان مطرح شد.

سروردانش از دیدارکنندگان به خاطر توجه و پیگیری مطالبات مردم ابراز خرسندی کرد و رشد و بالندگی مردم جاغوری را در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ستایش کرد.

معاون رئیس جمهور از عزم جدی حکومت برای تأمین امنیت دوامدار ولسوالی جاغوری به دیدارکنندگان اطمینان داد و تأکید کرد که هماهنگی و همکاری مردم با دولت و نیروهای امنیتی می تواند در فرایند تامین امنیت نقش تعیین کننده داشته باشد.

آقای دانش ولایت شدن ولسوالی جاغوری را یکی از خواسته های اصلی مردم آن ولسوالی عنوان کرد و افزود که حکومت وحدت ملی برای انکشاف متوازن و عدالت اداری در کشور تصمیم جدی دارد و برای تحقق آن از هیچ گونه تلاش دریغ نمی کند.

وی تأکید کرد که اصل رقابت آزاد، شفافیت و عدالت در گزینش مدیریت های محلی باید رعایت شده و این روند باید در پرتو احکام قانون تطبیق گردد.

معاون رئیس جمهور در اخیر وعده سپرد که مطالبات دیدار کنندگان را از مجاری مربوطه مورد پیگیری قرار خواهد داد.

دانش: برای ولایت شدن ولسوالی جاغوری تلاش می کنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد