در-ساعت-گذشته،-۱۰۴-هراس-افگن-کشته-شدند

به گفته ی مسؤولان مطبوعاتی در وزارت دفاع ملی افغانستان، در عملیات‌های گوناگون نیروهای دولتی در ۲۴ ساعت گذشته در سراسر کشور، ۱۰۴ دهشت‌افگن کشته شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: دفتر رسانه‌های وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه‌یی گفته‌است که تمام دهشت‌افگنان داعش و طالب در نبرد با نیروهای دولتی کشته و دست‌کم بیش از ۴۰ تن دیگر زخمی و بازداشت شده‌اند.

به اساس اطلاعات وزارت دفاع، عملیات‌های نیروهای دولتی در ولایت‌های ننگرهار، غزنی، لوگر، میدان وردک، ارزگان، زابل، قندهار، نیمروز، غور، بلخ، جوزجان، فاریاب، قندز، بغلان و هلمند راه‌اندازی شده بوده‌اند که تروریستان تلفات سنگینی را متحمل شده‌اند.

به بر بنیاد خبرنامه، در یک‌شبانه‌روز گذشته، ۳۸ عملیات خاص و تصفیوی‌ پلان‌شده با ۱۰۷ پرواز هوایی به‌خاطر سرکوب هراس‌افگنان در ۱۳ ولایت افغانستان راه‌اندازی شده بوده‌اند.

وزارت دفاع تاکید کرده‌است که در نتیجه پروازهای هوایی ۹ ضربه به لانه‌های دشمن وارد شده‌، اما از تلفات نیروهای دولتی در عملیات‌های شان چیزی نگفته‌است.

به اساس یک بیانیه دیگر وزارت دفاع، نیروهای اردوی ملی در نقاط مختلف کشور، ۴۴ حلقه ماین‌های مختلف‌النوع را کشف و خنثی نمایند.

بر بنیاد‌های خبرنامه‌های وزارت دفاع ملی تلفات نیروهای دولتی در جریان هفتۀ جاری افزایش یافته و تنها این وزارت روز گذشته گفته بود که نیروهای دولتی توانسته‌اند که در نبرد های رویارویی با دهشت‌افگنان، بیش از ۱۰۰ تن شان را هلاک نمایند.

در عین‌حال، سخن‌گوی وزارت دفاع نیز تاکید کرده که حمایت‌های زمینی و هوایی در این اواخر از نیروهای نظامی افزایش یافته‌است.

در 24 ساعت گذشته، ۱۰۴ هراس افگن کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد