در-عملیات-نیروهای-نظامی-کشور-مخالف-مسلح-کشته-شدند

وزارت دفاع ملی اعلام کرده است که در عملیات ۲۴ساعته نیروهای امنیتی و دفاعی کشور ۴۷مخالف مسلح کشته و ۲۳تن دیگر شان زخم برداشتند.

به گزارش افغان خبر: وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه‌ی گفته است که این عملیات ها به هدف سرکوب مخالفان مسلح و تامین امینت مردم در مناطق مختلف کشور راه اندازی گردیده بود.

این عملیات در شماری از ولسوالی های ولایات(ننگرهار، غزنی، پکتیا، پکتیکا، خوست، کندهار ، ارزگان، فراه، غور، تخار؛ بغلان، کندز، سرپل، جوزجان و هلمند) راه اندازی گردیده است.

درین عملیات  مشترک نیرو های دفاعی و امنیتی کشور که به حمایه قوتهای توپچی و هوائی در مربوطات ولسوالی  اچین ولایت ننگرهار  13 تن هراس افکن از بین برده شده و 2 تن زخمی، در مربوطات ولسوالی جانی خیل ولایت پکتیا 7تن شورشی طالب کشته شدند.

 در مربوطات شمال غرب فیروزکوه 7 تن شورشی طالب به شمول یک تن از قوماندانان بنام ملا شکور  کشته و 2تن زخمی و در مربوطات ولسوالی قلعه ذال ولایت کندز  6 تن شورشی طالب کشته و 5 تن دیگر زخمی گردیده اند.

همچنان در نتیجه عملیات تصفیوی نیرو های اردوی ملی و پولیس ملی در مربوطات ولسوالی  های واغظ، جغتو و مرکز ولایت غزنی و ولسوالی چنارتو ولایت ارزگان 14 تن شورشی طالب کشته و 11 تن زخمی گردیده اند.

در این عملیات ها 6 تن از نیروهای ارتش ملی نیز کشته شدند.

 

در عملیات نیروهای نظامی کشور 47مخالف مسلح کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد