درگیری-در-شهرنو-کابل-ادامه-دارد-یک-موسسه-خیریه-هدف-حمله-کنندگان-است

شب گذشته چند مهاجم مسلح بر ساختمان موسسه خیریه پاملرنه در شهرنو کابل حمله کردند و تا اکنون درگیری به صورت پراکنده میان نیروهای امنیتی و حمله کنندگان مسلح جریان دارد.

به گزارش افغان خبر: حوالی ساعت یازده شب گذشته دوشنبه (15سنبله) در نخست یک حمله کننده انتحاری مواد حامل خود در برابر دروازه وردی این موسسه انفجار داده و بعد سایر مهاجمان وارد ساختمان شدند و به درگیری با نیروهای امنیتی پرداختند.

مسئولین وزارت داخله گفته اند که تا اکنون از این حادثه 30 تن توسط نیروهای امنیتی نجات داده شده اند و شمار کشته شدگان یک تن و زخمی ها را 6 تن گفته اند.

صدیق صدیقی، سخنگوی وزارت داخله گفته است که تا اکنون احتمال زنده ماندن دو فرد مهاجم در داخل ساختمان وجود دارد و با نیروهای امنیتی درگیر است.

شمار مهاجمان اولیه هنوز معلوم نیست و نیروهای امنیتی از زمین و هوا منطقه شهر کابل را تحت محاصره خود درآورده اند.

مسئولیت این حمله را تاکنون فرد یا گروهی به عهده نگرفته است.

اما این حملات مسلحانه مشکلات زیادی را برای شهروندان کابل به بار آورده است و بیشتر جاده های شهر کابل به دلیل مسدود بودن جاده های شهر نو کابل با ازدحام ترافیکی روبرو است.

از سوی هم روز گذشته دو انفجار پی در نزدیکی وزارت دفاع ملی بیش از 24 تن را کشت و حدود90 تن دیگر را زخمی ساخت. اما از حمله جاری در شهرنو کابل امار دقیق در دست نیست.

درگیری در شهرنو کابل ادامه دارد/ یک موسسه خیریه هدف حمله کنندگان است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد