درگیری-پولیس-با-سارقان-مسلح-در-هرات،-بغلان-و-سمنگان

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات منسوبان پولیس ملی در ولایت‌های هرات، بغلان و سمنگان ۲ سارق مسلح پس از درگیری کشته و سه تن دیگر بازداشت شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج‌شنبه(28، حمل) منتشر شده، آمده است که یک گروه سه نفری سارقین مسلح که در قضایائی جرمی در ولایت هرات نقش داشتند، در پی درگیری با پولیس دوتن آنها کشته شده و یک تن دیگر پس از مجروحیت بازداشت گردید.

اعلامیه افزوده است که سارقین مسلح، روز گذشته پس از تهدید یک باشنده ناحیه ششم شهر هرات، موتر وی را به سرقت برده بودند. این گروه پس از شناسائی در روستای «سیاوشان» ولسوالی گذره ولایت هرات، بر نیروهای پولیس به تیراندازی پرداختند که در نتیجه درگیری متقابل، دو سارق کشته و یک سارق دیگر پس از زخمی شدن، بازداشت گردید.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبان پولیس ملی، با اجرای دوعملیات جداگانه دو تن را در پیوند به قتل و دزدی موتر از مربوطات ولایت‌های بغلان و سمنگان بازداشت کرده اند.

در اعلامیه آمده است که در پیوند به قتل، یکتن از مربوطات ولسوالی بنوی اندراب ولایت بغلان بازداشت و درتحقیقات ابتدائی به جرم اش اعتراف نموده است.

همچنان منسوبان پولیس شاهراه در همکاری با پولیس مبارزه با جرایم جنائی قومندانی امنیه ولایت سمنگان، یک تن را در پیوند به دزدی موتر بازداشت کرده اند.

این فرد روز گذشته یک‌عراده موتر تیز رفتار را از شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان به سرقت برده بود که در یک اقدام سریع پولیس شناسائی و بازداشت شد.

این درحالی است که روز گذشته نیز منسووبین پولیس طی عملیاتی، دو سارق حرفوی وسایط را از مربوطات حوزه هفدهم امنیتی شهر کابل بازداشت کردند.

درگیری پولیس با سارقان مسلح در هرات، بغلان و سمنگان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد