دست-داشتن-پولیس-با-فروشندگان-مواد-مخدر-در-قندهار

برخی از باشنده‌گان شهر کندهار پولیس محل را متهم به دست داشتن با فروشنده‌گان مواد مخدر کرده و می‌گویند که فروشنده‌گان به گونۀ آشکارا در شهر مواد می‌فروشند.

به گزارش افغان نیوز: برخی از باشنده‌گان شهر کندهار و ولسوالی‌های نزدیک آن می‌گویند، افزایش فروشنده‌گان مواد مخدر در سطح شهر و دسترسی سادۀ جوانان به مواد مخدر، بیشتر جوانان را معتاد ساخته است.

آنان پولیس محل را متهم به دست داشتن با فروشنده‌گان مواد مخدر می‌کنند و می‌گویند که فروشنده‌گان به گونۀ آشکارا در شهر مواد می‌فروشند.

ضیا درانی، مسؤول مطبوعاتی فرماندهی پولیس کندهار با رد این گفته‌ها می‌گوید که پولیس کندهار توانایی جلوگیر از هر نوع کار خلاف را دارد.

محمد صادق، یک‌تن از باشنده‌گان ولسوالی ارغنداب که از 10 سال به این‌سو معتاد به مواد مخدر است، اظهار می کند که تمامی فروشنده‌گان مواد مخدر به گونۀ آشکار در سطح شهر مواد می‌فروشند.

به گفتۀ او، دسترسی ساده به مواد مخدر و فروش آزاد آن در محل سبب شده است که او و شمار زیادی از جوانان معتاد شوند.

محمد قاسم، باشندۀ ناحیۀ نهم شهر کندهار می‌گوید، فرزند خردسالش به علت افزایش فروشنده‌های مواد مخدر و دسترسی ساده به آن معتاد شده است.

او از حکومت می‌خواهد که برای جمع‌آوری فروشنده‌گان مواد مخدر از سطح شهر، اقدام جدی کند.

از سوی هم ضیا درانی، مسؤول مطبوعاتی فرماندهی پولیس کندهار می گوید ، اگر پولیسی در این جرم دست داشته باشد، دادگاهی‌اش می‌کنند.

بر بنیاد آمار نهاد جهانی «یو، ان، دی، سی» هم‌اکنون در کندهار حدود 100 هزار تن معتاد به مواد مخدر اند که از این میان 10 هزار آن زنان هستند.

دست داشتن پولیس با فروشندگان مواد مخدر در قندهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد