رییس-شورای-ولایتی-میدان-وردگ-در-ناامنی‌های-این-ولایت-دست-دارد

جنرال احمد فهیم قایم، قوماندان امنیه ولایت میدان وردگ می‌گوید: اخترمحمد طاهری رییس شورای ولایتی میدان وردگ در ناامنی‌های این ولایت دست داشته و از گروه طالبان حمایت میکند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: روز گذشته اعضا شورا ولایتی میدان وردک،  جنرال احمد فهیم قایم قومندان امنیه ولایت میدان وردگ را متهم به نا امنی این ولایت کرده و گفته اند که برای بهبود امنیت هیچ گونه تلاش نمیکند و با عملیات خیالی، مردم و حکومت را فریب میدهد.

اما جنرال فهیم قایم قوماندان امنیه ولایت میدان وردگ در یک کنفرانس خبری گفت: دوهفته قبل پروژه 220 کیلوات برق وارداتی درولایت میدان وردگ تطبیق وبه پایه اکمال رسید اما اخترمحمد طاهری رئیس شورای ولایتی این ولایت مستقیماً درسبوتاژ این پروژه دست داشت ودراکثریت موارد مردم را تشویق میکرد تا مانع تطبیق این پروژه شوند که به دلیل مداخله های مستقیم جناب آقای طاهری کار این پروژه ملی مدت سه سال تعطیل شد.

سرانجام به اساس هدایت رییس جمهور ؛ مسئولیت تطبیق وتامین امنیت این پروژه به آقای قایم سپرده شد؛ شرکت هندی و ریاست برشنا شب و روز تلاش کردند و حتی با از دست دادن جان شان این پروژه را در مدت 8 ماه تمکیل کرد که هقته قبل برق به غزنی رسید.

قومندان امینه ولایت میدان وردک گفت: اختر محمد طاری همیشه به کمک وحمایت از مخالفان دولت تلاش کرده است تا این ولایت را یک ولایت ناامن نشان داده و ازوضعیت بد امنیتی به سودش استفاده کند.

این مقام نظامی گفته است که اختر محمد در ناامنی شاهراه ها و ولایت میدان وردک دست داشته و بارها تانکر تاجران را به آتش کشیده است.

رییس شورای ولایتی میدان وردگ در ناامنی‌های این ولایت دست دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد