شورای-ولایتی-بغلان-افراد-جنایت-کار-به-گروه-مسلح-غیر-مسوول-می-پیوندند

اعضای شورای ولایتی ولایت بغلان گفته اند، آن دسته از افرادی که مرتکب جرایم جنایی می شوند، برای گریز از قانون، به گروهای مسلح غیر مسوول می پیوندند.

به گزارش افغان نیوز: برخی از اعضای شورای ولایتی بغلان گفته اند، آن دسته از افرادی که در این ولایت مرتکب جرایم جنایی می‌شوند، برای گریز از قانون، به گروه‌های مسلح غیرمسؤول می‌پیوندند.

آقای راجی، یک تن از اعضای شورای ولایتی ولایت بغلان به رسانه ها گفته است، اگر جلو فعالیت افراد مسلح غیرمسؤول در این ولایت گرفته نشود، فعالیت‌های این افراد پیامدهای ناگواری در پی خواهند داشت.

آقای راجی می افزاید، ادامۀ این روند سبب نیرومندی افراد مسلح غیرمسؤول، بلندرفتن سطح فساد و افزایش ناخوشنودی مردم از دولت می‌شود.

شماری از فعالان مدنی و باشنده‌گان بغلان می‌گویند، برای جلوگیری از گشت‌وگذار افراد مسلح غیرمسؤول در این ولایت، همواره از مسؤولان حکومتی تنها حرف شنیده شده‌اند.

عبدالحی نعمتی، والی بغلان می‌گوید، برای جلوگیری از فعالیت‌های افراد مسلح غیرمسؤول برنامه‌هایی را روی دست دارند، اما افزایش حضور طالبان در بخش‌هایی این ولایت، مانع تطبیق این برنامه‌ها می‌شود.

با آن هم والی بغلان بر اقدامات جدی برای جلوگیری از فرار متهمان و مجرمان از قانون تأکید می‌کند.

بغلان ازجمله ولایت‌های ناامن در شمال کشور به شمار می‌رود و گروه‌های مسلح غیرمسؤول در ولسوالی‌های بغلان مرکزی، خنجان، نهرین، اندراب‌، خوست‌و‌فِرنگ، گذرگاه نور، جلگه و بخش‌هایی از شهر پلخمری مرکز این ولایت بیشتر فعالیت دارند.

شورای ولایتی بغلان: افراد جنایت کار به گروه مسلح غیر مسوول می پیوندند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد