شکست-مرگ‌بار-طالبان-مسلح-در-تخار،-قندهار-و-غور

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که حملات تروریستان طالب در ولایت های تخار، کندهار و غور دفع و به‌شمول دو فرد کلیدی ۱۱ عضو این گروه کشته و زخمی شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(31، جوزا) منتشر شده، آمده است که تروریستان طالب بر پوسته‌های نیروهای امنیتی در روستای‌های " قره تاش و ایلپتو" ولسوالی هزارسموچ ولایت تخار حمله تروریستی تهاجمی را سازماندهی کردند.

اعلامیه افزوده است که این حمله با پاسخ جدی نیروهای امنیتی مواجه شد که در نتیجه درگیری، به‌شمول قاری سعادت، یکی از افراد کلیدی تروریستان طالب، دو عضو این گروه کشته و دو عضو دیگر زخمی شده‌اند.

هم‌چنان در اعلامیه آمده است، در یک رویداد مشابه دیگر در منطقه "جهانگیر ماده" ولسوالی ارغستان ولایت کندهار، شش تروریست طالب کشته شده‌اند.

درهمین حال، در یک ضد حمله دیگر نیروهای امنیتی کشور در منطقه "گادرو" ولسوالی تولک ولایت غور، محمد گل یکی از افراد کلیدی تروریستان طالب، کشته شده است. گفته می‌شود که دراین درگیری‌ها، به نیروهای امنیتی کشور آسیبی نرسیده است.

این درحالی است که دو روز قبل نیز وزارت دفاع گفته بود که طالبان مسلح در مربوطات ولسوالی پساوند ولایت غور بر پوسته‌های محلی اردو و پولیس ملی گروهی حمله کرده اند.

شکست مرگ‌بار طالبان مسلح در تخار، قندهار و غور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد