عاملین-حمله-بر-کاروان-دانشجویان-اکادمی-پلیس-کشته-شدند

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرد که نیروهای امنیتی در یک عملیات شبانه در ولسوالی نرخ ولایت میدان وردک، دو تن فرمانده مخالفان دولت، عضو شبکه حقانی که مسئولیت حمله بر کاروان دانشجویان اکادمی پلیس را بدوش گرفته بودند؛ کشته شدند.

به گزارش افغان خبر: در ماه رمضان گذشته کاروان حامل دانشجویان اکادمی پلیس در منطقه کمپی مربوط حوزه پنجم شهر کابل مورد حمله تروریستی قرار گرفت و مسئولیت این حمله را شبکه حقانی عهده دار شد.

ریاست عمومی امنیت ملی به تازگی با نشر خبرنامه‌ی  گفته است قطعات خاص امنیت ملی طی یک عملیات شبانه که در قریه بادام ولسوالی نرخ ولایت میدان وردک بر ملا محمود مشهور به فاتح و عزیز الله مشهور به اعزامی فرماندهان 15 نفری و مسؤولین حملات انتحاری شبکه حقانی که مسؤولیت حمله بالای کاروان دانشجویان اکادمی پلیس را داشتند، از بین بردند.

در این عملیات علاوه بر این دو فرمانده مخالفان مسلح، شش تن از افراد تحت امر آنها نیز کشته شدند و دو تن دیگر بازداشت گردیدند.

یک سوب واسکت انتحاری و چهار عراده موتر سایکل آنها منهدم شده، یک میل پیکا، دومیل کلاشینکوف، یک میل گرینوف، مقداری مهمات و مواد انفجاری نیز  بدست نیروهای امنیتی آمده است.

کاروان حامل دانشجویان اکادمی پلیس در ماه رمضان مورد حمله انتحاری قرار گرفت که در نتیجه آن بیش از 50 تن کشته و ده ها تن دیگر زخم برداشتند.

این حادثه سر و صدا های زیادی را ببار آورد و ده تن از مسئولین وزارت داخله نیز به دلیل انجام ندادن مسئولیت شان در قبال انتقال این دانشجویان از وظایف شان سبک دوش شدند.

عاملین حمله بر کاروان دانشجویان اکادمی پلیس کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد