قوماندان-امنیه-ولایت-سرپل-از-تامين-امنيت-انتخابات-اطمينان-داد

قوماندان امنیه ولایت سرپل اطمینان داد که نیروهای امنیتی و دفاعی و به ویژه پولیس ملی تمامی آماده‌گی های لازم را از جهت تأمین امنیت انتخابات ریاست جمهوری روی دست گرفته اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله کشور که امروز چهار شنبه(3، میزان) منتشر شده، آمده است که نشستی به هدف ارزیابی امنیتی برای تأمین امنیت انتخابات در ولایت سرپل، در تالار مقام این ولایت برگزار شد.

در این نشست؛ به شمول والی ولایت سرپل، فرمانده پولیس این ولایت، رییس امنیت ملی ، قوماندان کندک اردوی ملی، رییس کمیسیون انتخابات و سایر مسئولین کشفی و استخباراتی اشتراک داشتند.

قوماندان امنیه ولایت سرپل به نماینده‌گی از رهبری مسئولین امنیتی در این ولایت اطمینان داد که نیروهای امنیتی و دفاعی و به ویژه پولیس ملی تمامی آماده‌گی های لازم را از بهر تأمین امنیت پروسه ملی انتخابات روی دست گرفته اند.

وی همچنان، همکاری مردم را با نیروهای امنیتی و دفاعی شان مهم و ضروری خواند و تأکید کرد، در صورتی که مردم شریف ولایت سرپل با پولیس شان همكار باشند، گروه های تروریستی قادر به انجام هیچ نوع اعمال هراس افگنانه نخواهند شد.

این درحالی است که بر اساس تقویم کمیسیون مستقل انتخابات، انتخابات ریاست جمهوری به تاریخ ششم میزان سال روان برگزار می شود.

قوماندان امنیه ولایت سرپل از تامين امنيت انتخابات اطمينان داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد