عملیات-قطعات-خاص-امنیت-ملی-بر-قرارگاه-طالبان-در-ارزگان

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام نموده که در نتیجه عملیات هدفمند قطعات خاص بالای قرارگاه گروه تروریستی طالبان در ولسوالی چارچینو ولایت ارزگان ۲ تروریست خارجی مربوط به شبکه القاعده بازداشت و مقداری از تجهیزات نظامی بدست نیروهای امنیتی افتاده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ریاست عمومی امنیت ملی آمده است که نیروهای قطعات خاص این ریاست، عملیات هدفمند را بالای قرارگاه های ملا غلام رسول مسئول نظامی گروه تروریستی طالبان در ولسوالی چارچینو ولایت ارزگان راه اندازی نموده اند.

ریاست عمومی امنیت ملی تصریح نموده است که در نتیجه این عملیات، دوتن تروریست خارجی مربوط به شبکه القاعده بازداشت گردیده و از اين قرارگاه شش حلقه ماین ضد پرسونل، دو قبضه بم دستی، یک پایه مخابره آیکم، بیست کارتن ادویه جات مختلف النوع و وسایل ساخت وساز ماین بدست نیروهای امنیتی افتاده است.

اعلامیه همچنان افزوده است که دوتن اعضای بازداشت شده سازمان تروریستی القاعده مسئول اکمالات، لوژستکی و جلب وجذب جوانان به آن سازمان بوده اند.

این درحالی است که سخنگوی گروه طالبان با نشر اعلامیه گفته است که شب گذشته اشغالگران امریکایی و عساکر داخلی بر شهرک محمدنبی خان مربوط ترینکوت مرکز ولایت اروزگان چاپه زدند.

در اعلامیه این گروه آمده است که دشمن مشترک حین  چاپه بر ضدمردم غریب، وحشت بزرگ را مرتکب شد، یعنی ۱۹ باب دکان مملوء از اجناس مختلف و ۳۴ عراده وسائط شخصی را کاملا حریق کردند.

عملیات قطعات خاص امنیت ملی بر قرارگاه طالبان در ارزگان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد