مبارزه-با-فساد-اداری-در-دستور-کار-وزارت-دفاع-ملی-قرار-دارد

معین تامیناتی و لوژستیکی وزارت دفاع ملی از مبارزه با فساد اداری و نیز برخورد با متخلفان در این وزارت خبر داده ،می گوید: طی ده روز گذشته حدود ۴۷ قضیه تخلف به مراکز عدلی و قضایی معرفی شده اند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: دگر جنرال غلام سخی احمد زی امروز پنج شنبه(4 جوزا) در نشست خبری به خبرنگاران گفت: وزارت دفاع ملی کشور توانسته است در راستای مبارزه با فساد اداری و نیز صرفه جوی ها و پرداخت تشویقی ها دستاورده های زیادی داشته است.

معین تامیناتی و لوژستیکی وزارت دفاع ملی تصریح می کند که افرا مشکوک و آلوده به فساد از وزیر تا به فرد عادی در این وزارت دستگیر و به پنجه قانون معرفی خواهد شد.

وی همچنان افزود: " ما فرشته و عاری از عیب و نقض نیستیم که هیچ مجرم و مفسدی در میان خود نداشته باشیم اما تلاش ها و دستگیری ها در این باره وجود دارد و فروش 50 درصد سلاح و مواد سوختی به طالبان یک ادعا است و ما نه آن را رد و نه تایید می کنیم به دلیل این که مواد سوختی بیشتر برای تولید برق در جنراتورها استفاده می شود و ما هنوز به این مورد برنخورده ایم که مقامات امنیتی با طالبان همکاری و کنند."

غلام سخی احمدزی همچنین از صرفه جوی ها یاد کرد و گفت که مبلغ 6 میلیارد افغانی در این وزارت از اضافه مصرف های جلوگیری شده است که 86 درصد آن دوباره به بودجه وزارت  و معاش تشویقی یک ماه نیز برای کارمندان افزوده شده است.

احمدزی علاوه نمود که 210 تبدیلی و منسوبی لوژستیکی نیز برای کارمندان این وزارت صورت گرفته است که در مبارزه با فساد و شفافیت کار این ورازت بسیار موثر بوده است.

 

مبارزه با فساد اداری در دستور کار وزارت دفاع ملی قرار دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد