مجاهد-سرمایه‌گذاری-مقام‌های-امارت-را-پروپاگندا-خواند

سخنگوی حکومت سرپرست ادعای روزنامه تلگراف مبنی بر سرمایه‌گذاری مقام‌های امارت اسلامی در زیر ساخت‌های جام جهانی قطر را به دور از واقعیت و پروپاگندا خوانده است.

به گزارش افغان نیوز؛ ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی حکومت سرپرست امروز (شنبه، 5 قوس) در توییتی گزارش تلگراف را پروپاگندا خوانده و گفته است که در قطر این‌گونه معامله صورت نگرفته است.

او نگاشته است: «ادعای روزنامه دی تلگراف که گویا بعض اعضای امارت اسلامی از پروژه اعمار میدان بازی در قطر پول هنگفت دریافت نموده اند حقیقت ندارد».

 رسانه‌ تلگراف به نقل از منبعی ناشناس از دفتر امارت اسلامی در دوحه گزارش داده که مقامات ارشد این دفتر با استفاده از معاش‌های بلندی که در جریان مذاکرات صلح بدست آورده، در زیرساخت‌های مسابقات جام‌ جهانی قطر سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

این منبع که در دهه‌ی اخیر ساکن دوحه بوده، سرمایه‌گذاری مقام‌های امارت در زیرساخت‌های جام جهانی را به «مرغی تخم‌طلا» تشبیه می‌کند که میلیون‌ها دالر به جیب آنان واریز کرده است.

در گزارش تلگراف آمده: «برخی از اعضای طالبان هر کدام بین شش تا ده دستگاه ماشین‌آلات سنگین در دوحه داشتند و ماهیانه به ازای هر دستگاه تا ۱۰ هزار پوند درآمد داشتند».

این در حالی است که دوحه پس از سال ۲۰۱۳ میزبان گفتگوهای صلح میان مقام‌های ارشد امارت اسلای با ایالات متحده بود.

مجاهد سرمایه‌گذاری مقام‌های امارت را پروپاگندا خواند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد