مرزهای-افغانستان-و-آذر-بایجان-بروی-مسافران-ایران-باز-است

با شیوع بیماری کرونا در ایران شماری از کشور ها مرز هایشان را به روی ایران بست، اما مرز های آذربایجان و افغانستان به روی مسافران ایران باز است.

به گزارش افغان نیوز: شورای امنیت افغانستان هر چند در روز های گذشته رفت و آمد به ایران را متوقف کرده بود، اما امروز دوباره مرز افغانستان به روی مسافران ایران باز گردید.

از سوی هم آذربایجان رفت و آمد مسافران را به ایران به صورت نورمال ادامه داده است و تنها افرادیکه وارد آذربایجان میگردند بررسی و معاینه صحی می شوند.

در این مورد خدمات خبری خطوط هوایی آذربایجان CJSC به چندین درخواست پاسخ مثبت داده و گفت که خطوط هوایی Buta قصد ندارد تغییری در پروازهای خود به ایران وارد کند.

جهانگیر اصغروف، رئیس خطوط هوایی آذربایجان AZAL گفت: به صورت کلی، خطوط هوایی BUTA که پروازهای روزانه از باکو به تهران و باکو دارد، قصد دارد تا پروازهای خود را طبق برنامه همیشگی ادامه دهد. میدان هوایی بین المللی حیدر علیوف و دیگر میدان هوایی های آذربایجان نیز به پروازهای خود که توسط خطوط هوایی Iran Air انجام میشود، محدودیتی وارد نخواهند کرد.

میدان هوایی بین المللی حیدر علیوف، به همراه کمیته گمرک کشور و وزارت صحت آذربایجان، کنترول قرنطین بهداشتی خود را هنگام ورود مسافران ایران تشدید کرده اند.

از سوی هم مقامات افغانستان گفته است که اموال تجارتی که از ایران و چین وارد افغانستان می شوند مدت 8 روز در قرنطین قرار میگیرد

مرزهای افغانستان و آذر بایجان بروی مسافران ایران باز است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد